نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷

ورود مولتی ورس به دنیای سینمایی مارول در ویدیو و تریلر جدید انیمیشن What If

مارول استودیو به‌تازگی ویدیوها و تریلر کوتاه جدیدی از انیمیشن What If را منتشر کرده است که در طول آن شاهد مولتی‌ورس تا حضور استیو راجرز در لباس آیرون من هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو ویدیو و یک تریلر جدید از انیمیشن ?What If منتشر شده است. مارول امروز اولین کلیپ رسمی سریال ?What If را منتشر کرد که در آن کاپیتان پگی کارتر به‌همراه باکی بارنز و دوستان استیو راجرز در میدان نبرد در جنگ جهانی دوم حضور دارد. در ادامه شاهد ورود استیو راجرز با لباس هالک‌باستر آیرون من هستیم. درواقع در این داستان، به‌جای استیو راجرز قرار است پگی کارتر سرم ابرانسان را بزند و حالا استیو راجرز از راه دیگری قرار است به پگی کمک کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

همچنین مارول استودیو یک تریلر کوتاه جدید دیگر از انیمیشن ?What If را منتشر کرده که این تریلر کوتاه درواقع یک تبلیغ تلویزیونی است. در طول این ویدیو شاهد حضور اونجرز هستیم و ما را بیشتر با دنیای مولتی‌ورس آشنا می‌کند:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین، ویدیو دیگری از انیمیشن ?What If نیز منتشر شده است که در آن جفری رایت، صداپیشه واچر در مورد مولتی‌ورس صحبت و به دنیاهای مختلف اشاره می‌کند:

دانلود از آپارات

به‌تازگی سه قسمت اول سریال ?What If برای گروهی از منتقدان نمایش داده شده که واکنش‌های اولیه بسیار مثبت بوده است. علاوه‌بر تحسین آرت استایل انیمیشن و همچنین ویژگی‌های بصری آن، گفته می‌شود هر قسمت سوالات زیادی را ایجاد می‌کند و اوج آن در قسمت سوم است. همچنین مدت زمان هر قسمت انیمیشن ?What If به‌صورت میانگین ۳۰ دقیقه است و درنهایت فصل اول این سریال انیمیشنی در ۹ قسمت تولید شده که فصل دوم نیز در ۹ قسمت تولید و از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

پخش انیمیشن ?What If از روز چهارشنبه، ۱۱ اوت/آگست (۲۰ مرداد) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. رایان اندروز وظیفه کارگردانی و ای سی بردلی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال ?What If را بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده