نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸

پیوستن ایزا گونزالس به سریال جدید سازندگان بازی تاج و تخت و نتفلیکس

ایزا گونزالس در حال مذاکره با نتفلیکس برای حضور در سریال Three-Body Problem، اثر جدید سازندگان بازی تاج و تخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس مراحل انتخاب بازیگران سریال Three-Body Problem را آغاز کرده است. ایزا گونزالس در حال مذاکره و بستن قرارداد با نتفلیکس برای حضور در این سریال علمی تخیلی و جنجالی است. دی.بی وایس و دیوید بنیاف، سازندگان سریال Game of Thrones، وظیفه ساخت سریال Three-Body Problem را بر عهده دارند که پیش از این قتل لین چی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم در دی گذشته باعث شد تا این پروژه وارد یک بحران بزرگ و حتی لغو شدن شود.

این سریال علمی تخیلی اقتباسی از یک رمان سه‌گانه چینی و بسیار محبوب به همین نام اثر لیو سیکسین است که نتفلیکس حق تولید و پخش آن را سال گذشته خریداری کرد. سریال The Three-Body Problem درواقع اولین سریالی است که وایس و بنیاف پس از پایان تولید و پخش سریال Game of Thrones، وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفته‌اند. همچنین الکساندر وو، یکی از سازندگان سریال The Terror: Infamy، به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی به بنیاف و وایز در ساخت سریال Three-Body Problem کمک خواهد کرد.

رمان Three-Body Problem

رایان جانسون و رام برگمن نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Three-Body Problem حضور خواهند داشت. رمان The Three Body Problem اثری از نویسنده‌ی چینی لیو سیشین است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و در سال ۲۰۱۴ هم ترجمه‌ی انگلیسی آن به بازار آمد. این کتاب که تا امروز جوایز مختلفی را به‌دست آورده، اولین جلد از سه‌گانه‌ای با نام Remembrance of Earth's Past است و دو جلد بعدی آن نیز The Dark Forest و Death's End نام دارند.

ایزا گونزالس طی این سال‌ها برای بازی در آثاری چون فیلم Baby Driver، فیلم Welcome to Marwen، فیلم Paradise Hills، فیلم Alita: Battle Angel، فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و فیلم Bloodshot شناخته شده و طی امسال در آثاری چون فیلم I Care a Lot، فیلم Godzilla vs. Kong و انیمیشن Spirit Untamed حضور داشته است. او همچنین اخیرا در فیلم Ambulance به کارگردانی مایکل بی به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده