نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۸

ورود تراویس اسکات به صنعت فیلمسازی

تراویس اسکات در همکاری با شرکت A24 پا به صنعت فیلمسازی خواهد گذاشت.

شرکت تراویس اسکات که Cactus Jack (کاکتوس جک) نام دارد با شرکت فیلم‌سازی A24 قرارداد همکاری امضا کرده است. این شرکت فیلمسازی آثاری همچون فیلم‌های Moonlight و The Florida Project و Midsommer و Uncut Gems را تولید کرده است و از سریال‌های تولید‌شده توسط این شرکت می‌توان به Ramy و Euphoria اشاره کرد. 

تراویس اسکات و شرکت او در همکاری با A24 دست به ساخت فیلم‌های سینمایی خواهند زد. تراویس اسکات این خبر را با انتشار تصویری از پیش‌نویس یک فیلمنامه در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده است. عنوان این فیلمنامه که گویا توسط تراویس اسکات نوشته شده، با ماژیک مشکی مخدوش شده است اما برخی منابع مدعی هستند عنوان مخدوش شده کلمه Utopia‌ است. 

بنابر ادعای اینسایدرها، اولین پروژه سینمایی تراویس اسکات و کاکتوس جک با همکاری A24 فعلا در دست ساخت قرار دارد، این فیلم سینمایی هم‌ راستا با آلبوم بعدی تراویس اسکات ساخته خواهد شد. شرکت A24 تاکنون ۲۵ نامزدی اسکار داشته است، این شرکت در نشر یا تولید فیلم‌های موفق Ex Machina و The Lighthouse و Room نیز دست داشته است.

تراویس اسکات با آغوش باز و میکروفون در دست

شرکت کاکتوس جک که متعلق به تراویس اسکات است، در حوزه‌های متعددی نظیر بازی‌های ویدیویی، فست فود و فشن فعالیت دارد. تراویس اسکات اخیرا در جشنواره رولینگ لود میامی قطعه‌ای جدید اجرا کرده است، در این برنامه و در عملی قابل‌توجه چند پهپاد در آسمان استادیوم یک کد QR حک کردند، کدی که حاوی لینکِ پیش‌ذخیره‌ی آن قطعه جدید و فعلا بدون تاریخ انتشار بود.

آلبوم چهارم و پیش‌روی تراویس اسکات دنباله‌ای بر آلبوم سوم و موفق Astroworld محسوب می‌شود. این هنرمند مدتی پیش در مصاحبه با ورایتی گفته بود بین انتشار آلبوم و انتشار تک آهنگ، برای تولید و انتشار آلبوم اهمیت بیشتری قائل است و این کار را بسیار دوست دارد. تراویس اسکات همچنین در قطعه جدید کانیه وست به نام Praise God حضور داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده