نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۷

ساخت فیلم جدید Star Trek توسط کارگردان سریال WandaVision

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Star Trek را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم Star Trek ظاهرا بالاخره قرار است با کارگردان جدیدی ساخته شود. ددلاین خبر داد که مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم پیشتازان فضا را بر عهده گرفته است. جی جی آبرامز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم باز خواهد گشت و بد ربات مسئولیت تولید فیلم را بر عهده دارد. سریال وانداویژن اخیرا توانسته نامزد دریافت ۲۳ جایزه امی شود که شکمن نیز برای کارگردانی این سریال از دنیای سینمایی مارول نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی یک سریال محدود یا آنتولوژی شده است.

مت شکمن

ددلاین از منابع خود شنیده است که مراحل پیش تولید قسمت جدید فیلم Star Trek به سرعت در حال پیشرفت است و پارامونت امیدوار است تولید فیلم از بهار سال آینده آغاز شود. همچنین لیندزی بیر و جنوا رابرتسون-دووت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید پیشتازان فضا را بر عهده دارند. این برای اولین‌بار است که یک تیم از نویسندگان زن وظیفه نوشتن فیلمنامه یک قسمت از فیلم Star Trek را بر عهده دارند. همچنین قابل انتظار است که بازیگران سه فیلم قبلی در این قسمت بازگردند، اما در حال حاضر این موضوع توسط منبع رسمی تایید نشده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از قسمت جدید فیلم Star Trek در دسترس نیست. پیش از فیلم جدید پیشتازان فضا، پارامونت ساخت دو فیلم دیگر را نیز در دستور کار داشت که یک فیلم براساس ایده کوئنتین تارانتینو به نویسندگی مارک ال اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant در دست ساخت بود و پروژه دیگر به کارگردانی نوآ هاولی قرار بود ساخته شود. مت شکمن اخیرا وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال WandaVision را بر عهده داشته است.

علاوه‌بر سریال وانداویژن، شکم وظیفه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال‌های دیگری چون سریال It's Always Sunny in Philadelphia، سریال Game of Thrones، سریال Billions، سریال The Boys، سریال The Great، سریال Succession، سریال Fargo، سریال Mad Men و سریال Revenge را نیز بر عهده داشته بود. او همچنین برای کارگردانی یک قسمت از سریال The Great نامزد دریافت جایزه امی بهترین کارگردانی در یک سریال کمدی در سال ۲۰۲۰ شده بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده