نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶

تمدید سریال Loki برای فصل دوم

سرانجام در قسمت پایانی فصل اول سریال Loki مشخص شد که این سریال و شخصیت لوکی برای فصل دوم نیز باز خواهند گشت.

سرانجام قسمت ششم و پایانی فصل اول سریال Loki از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و بینندگان سرانجام متوجه شدند که چه کسی در پشت سازمان TVA قرار گرفته است. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال لوکی برای فصل دوم تمدید شده است. در صحنه پس از پایان قسمت پایانی فصل اول این سریال محبوب و تحسین شده از دنیای سینمایی مارول، شاهد یک تصویر بودیم که در آن نوشته شده لوکی برای فصل دوم باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال Loki از جمله زمان پخش آن در دسترس نیست.

سریال Loki درواقع سومین سریال دارای فیلمنامه مارول استودیو است که از شبکه دیزنی پلاس پخش شده است. سریال WandaVision اولین سریال دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس بود که روز گذشته موفق شد در اعلام نامزدهای جوایز امی، نامزد دریافت ۲۳ جایزه شود. همچنین هالیوودریپورتر می‌گوید که انتظار می‌رود لوکی با بازی تام هیدلستون در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness بازگردد. درواقع سریال لوکی پیش زمینه داستان دنباله فیلم Doctor Strange است.

رئیس جمهور لوکی و نیروهایش در بالا سر پناهگاه لوکی ها در قسمت پنجم سریال Loki

اما هالیوودریپورتر می‌گوید هنوز مارول یا منبع رسمی حضور هیدلستون را در این فیلم رسما تایید نکرده است و به این خبر فعلا باید به چشم یک شایعه نگاه کرد. پیش از این شاهد تایید حضور الیزابت اولسن در فیلم Doctor Strange 2 بودیم. سریال The Falcon and the Winter Soldier، دومین سریال مارول بود که برخلاف سریال وانداویژن، در بخش سریال‌های چند فصلی در جوایز امی قرار داده شده بود و درنهایت در ۵ بخش نامزد دریافت جایزه شد. بااین‌حال، سریال فالکون و وینتر سولجر هنوز به‌صورت رسمی برای فصل جدید تمدید نشده است.

انیمیشن What If، سریال بعدی دنیای سینمایی مارول است که پخش این سریال انیمیشنی از تاریخ ۱۱ اوت/آگست (۲۰ مرداد) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که مانند سریال لوکی برای فصل دوم نیز تمدید شده است. بدون اینکه پایان فصل اول سریال Loki را فاش کنیم، این قسمت نه‌تنها برای فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness زمینه‌سازی کرد، بلکه احتمالا نقش زیادی در داستان فیلم Spider-Man: No Way Home و فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania نیز خواهد داشت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده