نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸

پایان تولید سریال Suicide Squad با بازی جان سینا

جیمز گان از پایان مراحل فیلم‌برداری سریال Peacemaker با بازی جان سینا خبر داد. همچنین او از حضور چند کارگردان دیگر در این سریال خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Peacemaker به پایان رسیده است. جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad که وظیفه ساخت این سریال را نیز بر عهده داشته، اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل اول این سریال که یک پیش درآمد برای شخصیت پیسمیکر است، پس از ۱۳۱ روز فیلم‌برداری به پایان رسیده است. او همچنین از تمامی عوامل تولید و بازیگران که در طول یک سال گذشته با وی برای ساخت فیلم The Suicide Squad و سریال Peacemaker همکاری کرده بودند تا شخصیت پیسمیکر خلق شود، تشکر کرد.

اگرچه ساخت فصل دوم سریال Peacemaker تایید نشده، اما جیمز گان به‌صورت واضح اشاره کرد که این سریال قرار نیست یک سریال محدود باشد و احتمالا برنامه گسترده‌ای برای آن وجود دارد. جیمز گان که وظیفه نوشتن تمامی قسمت‌های این سریال را بر عهده داشته، تایید کرد که ۵ قسمت از سریال Peacemaker را نیز کارگردانی کرده است. این سریال در ۸ قسمت تولید شده و گان اعلام کرد سه قسمت دیگر توسط جودی هیل با سابقه کارگردانی سریال Eastbound & Down، روزمری رودریگز با سابقه کارگردانی سریال Jessica Jones و برد اندرسون با سابقه کارگردانی سریال Titans، کارگردانی شده‌اند. 

جان سینا برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش پیس‌میکر در سریال آن بازگشته است. این سریال قرار است به منشا داستانی شخصیت پیس‌میکر و پیش از اتفاقات فیلم The Suicide Squad بپردازد. علاوه‌بر سینا، فردی استروما، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند، چاکوودی ایووجی، لاکلین مونرو، کریستوفر هیردال و انی چانگ، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Peacemaker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

سریال Peacemaker قرار است در هشت قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max منتشر شود. همچنین فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max به مدت یک ماه نیز منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده