نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۴

حضور نسخه تمساح لوکی در پوسترهای جدید سریال Loki

مارول استودیو پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های قسمت پنجم سریال Loki را منتشر کرده که در آن شاهد حضور متغییرهای لوکی هستیم.

قسمت پنجم سریال Loki روز چهارشنبه هفته گذشته از دیزنی پلاس پخش شد و در آن شاهد نسخه‌های متفاوتی از لوکی بودیم و حالا روز چهارشنبه این هفته سریال Loki به قسمت پایانی خواهد رسید و باید دید سرنوشت لوکی و سیلوی چگونه خواهد بود. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های سریال لوکی منتشر شده است. به رسم هر قسمت، پوسترهای جدیدی از سریال Loki منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت‌های جدید قسمت پنجم سریال لوکی است.

درواقع در این پوسترها شاهد حضور متغییرهای لوکی هستیم که در این پنج پوستر می‌توان رئیس جمهور لوکی با بازی تام هیدلستون، کید لوکی با بازی جک ویل، کلاسیک لوکی با بازی ریچارد ای گرانت، Boastful Loki (لوکی متظاهر) با بازی دئوبیا اوپاری و همچنین تمساح لوکی که ستاره این قسمت به عقیده بسیاری بود، مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید پوسترهای شخصیت‌های قسمت پنجم سریال Loki را مشاهده کنید:

تمساح لوکی در پوستر شخصیت قسمت پنجم سریال Loki

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو، ریچارد ای گرانت، ساشا لین، جک ویل، دئوبیا اوپاری و تارا استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است.

در حال حاضر آینده لوکی و دیگر متغییرهای وی مشخص نیست، اما می‌تواند باعث شروع مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول شود که انیمیشن ?What If می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که شاهد چنین موضوعی در آن باشیم. همچنین به‌نظر می‌رسد که سریال Loki همین الان در حال تاثیر گذاشتن روی اتفاقات فیلم Spider-Man: No Way Home و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness است و احتمالا سریال لوکی دلیل عقب افتادن زمان انتشار اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی 3 بوده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده