نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۹

پیوستن چهار بازیگر دیگر به فیلم ترسناک جدید Pet Sematary استفن کینگ

پارامونت پلاس به‌تازگی ۴ بازیگر دیگر برای حضور در فیلم پیش درآمد Pet Sematary از داستان‌های استفن کینگ را استخدام کرده است.

پارامونت در حال ساخت یک فیلم جدید از مجموعه Pet Sematary است که برخلاف آثار گذشته، این فیلم ترسناک قرار است یک فیلم پیش درآمد براساس داستان‌های استفن کینگ باشد و همچنین این فیلم قرار است از پارامونت پلاس پخش شود. لیندزی بیر، نویسنده فیلم Sierra Burgess Is a Loser و سریال The Magic Order، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید Pet Sematary را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به قسمت پیش درآمد فیلم Pet Sematary اضافه شده‌اند. 

جک مولهرن با سابقه بازی در سریال Mare of Easttown و سریال The Society، فارست گودلاک با سابقه بازی در فیلم The Revenant و فیلم Cherry، ناتالی آلین لیند با سابقه بازی در سریال Gotham، سریال The Gifted، سریال Tell Me a Story و سریال Big Sky و ایزابلا استار لبلانک، بازیگر تازه‌کار چهار بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Pet Sematary که در حال حاضر بدون نام است، اضافه شده‌اند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست.

جک مولهرن، فارست گودلاک، ناتالی آلین لیند و ایزابلا استار لبلانک

پیش از این شاهد حضور جکسون وایت در این فیلم ترسناک بودیم که قرار است نقش جود کراندل را در فیلم جدید غبرستان حیوانات خانگی بازی کند. قسمت پیش درآمد فیلم Pet Sematary اولین تجربه کارگردانی لیندزی بیر است. همچنین جف بوهلر پیش نویس اولیه فیلمنامه این فیلم ترسناک را نوشته که بیر قرار است نسخه نهایی آن را بنویسد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از قسمت پیش درآمد فیلم Pet Sematary در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است یک فیلم پیش درآمد باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده