نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

حضور هنری کویل و جان سینا در فیلم اکشن جدید کارگردان Kingsman

فهرست بازیگران فیلم پربازیگر Argylle اعلام شده و در آن شاهد حضور چهره‌هایی از قبیل برایان کرانستون، جان سینا و هنری کویل هستیم.

متیو وان، کارگردان فیلم‌هایی مانند Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) قرار است فیلم جدیدی به نام Argylle کارگردانی کند. اخیرا فهرست بازیگران این فیلم پربازیگر اعلام شده است. فهرستی با حضور هنری کویل، سم راکول، برایس دالاس هاوارد، برایان کرانستون، کاترین اوهارا، جان سینا، ساموئل ال جکسون و دوآ لیپا. دوآ لیپا خواننده انگلیسی است که برای اولین‌بار در مقام بازیگر قرار خواهد گرفت، او همچنین یک آهنگ اختصاصی برای فیلم تهیه خواهد کرد.

فیلم سینمایی Argylle براساس رمانی جاسوسی با همین نام نوشته‌ الی کانوی ساخته خواهد داشت. این رمان که درباره جاسوسی بین‌المللی است در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. این فیلم اکشن جاسوسی در ماه اوت امسال (مرداد-شهریور) در اروپا جلوی دوربین خواهد رفت؛ همچنین قرار است حداقل سه فیلم از این مجموعه ساخته شود که Argylle اولینِ آن‌ها محسوب می‌شود. داستان فیلم در لندن، آمریکا و نقاطی دیگر جریان خواهد داشت. 

نگارش فیلمنامه Argylle برعهده جیسون فوکس است که پیش از این فیلمنامه Wonder Woman را نوشته است. متیو وان می‌گوید زمانی‌که پیش‌نویس ابتدایی فیلمنامه را خوانده، احساس کرده با شگفت‌انگیز‌ترین و اصیل‌ترین مجموعه جاسوسی‌ای طرف است که پس از کتاب‌های ایان فلمینگ (چاپ دهه ۵۰ میلادی) نوشته شده است. او همچنین معتقد است این مجموعه قرار است موجب بازآفرینی سبک جاسوسی شود. 

شما کاربران زومجی چه نظری درباره فهرست بازیگران فیلم Argylle دارید؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده