نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

اعلام تاریخ انتشار فیلم اکشن جدید نتفلیکس با بازی راک و رایان رینولدز

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون، رایان رینولدز و گل گدوت را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فیلم Red Notice اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که این فیلم اکشن و کمدی قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) از این سرویس استریم پخش شود. همچنین می‌توانید تصویر جدید این فیلم را در توییتر مشاهده کنید. طبق توصیفات منتشر شده از این فیلم بلاک‌باستری نتفلیکس، این فیلم کمدی اکشن قرار است داستان یک دزدی را که در آن شخصیت جانسون، گدوت و رینولدز حضور دارند، دنبال کند. در فیلم اعلان قرمز جانسون نقش مامور اینترپل را بازی می‌کند که وظیفه دارد تا بهترین دزد آثار هنری در جهان را دستگیر کند. 

نام فیلم Red Notice درواقع اشاره‌ای به جدی‌ترین اخطارهای سازمان اینترپل دارد که مربوط‌به دستگیری مجرمان تحت تعقیب است. گدوت نیز نقش بزرگ‌ترین دزد آثار هنری در جهان را بر عهده دارد و رینولدز نقش بزرگ‌ترین حقه‌باز و کلاهبردار جهان را بازی می‌کند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Red Notice بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers بوده است که پیش از این با جانسون در فیلم Central Intelligence و فیلم Skyscraper همکاری کرده بود.

دواین جانسون در پشت صحنه فیلم Red Notice با ماسک و محافظ به خاطر پیش گیری از ابتلا به کرونا

مارشال تربر همچنین در همکاری دوباره با نتفلیکس وظیفه کارگردانی فیلم The Division را نیز بر عهده گرفته است. فیلم Red Notice با بودجه‌ای در حدود ۱۳۰ میلیون دلار تولید شده که یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس است. در ابتدا یونیورسال و لجندری حق تولید و پخش این فیلم را خریداری کرده بودند، اما در ادامه نتفلیکس حق تولید و پخش این فیلم اکشن را دریافت کرد. علاوه‌بر جانسون، رینولدز و گدوت، ریتو آریا و کریس دایامانتوپولوس دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Red Notice نقش‌آفرینی کرده‌اند.

رینولدز پیش از این همکاری موفقی را با نتفلیکس در فیلم Six Underground به کارگردانی مایکل بی داشته است که این فیلم اکشن کمدی در ماه اول انتشار توسط بیش از ۸۳ میلیون کاربر خانگی نتفلیکس تماشا شده بود تا چهارمین فیلم پر بیننده تاریخ این سرویس استریم باشد. همچنین فیلم Jungle Cruise قرار است فیلم بعدی راک باشد که این فیلم اکشن و ماجراجویی به‌صورت همزمان در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) در سینماها و ازطریق دیزنی پلاس اکران خواهد شد. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده