نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴

انتشار اولین تصاویر از فیلم جدید Army of the Dead

شبکه نتفلیکس اولین تصاویر فیلم Army of Thieves را که درواقع قسمت پیش درآمد فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر است، منتشر کرد.

مدتی پیش بود که فیلم Army of the Dead از شبکه نتفلیکس پخش شد و این فیلم اکشن زامبی محور توانست در ماه اول انتشار توسط ۷۲ میلیون کاربر نتفلیکس تماشا شود. فیلم ارتش مردگان تنها فیلم این مجموعه نیست و شهریور گذشته نتفلیکس ساخت یک انیمه سریالی و یک فیلم پیش درآمد براساس این فیلم اکشن و پساآخرالزمانی را تایید و اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر فیلم Army of Thieves منتشر شده است.

تمرکز فیلم Army of Thieves روی لودویگ دیتر با بازی ماتیاس شوایگهوفر است که پیش از این با آن در فیلم Army of the Dead ملاقات کرده بودیم. اتفاقات فیلم ارتش دزدان پیش از اتفاقات فیلم ارتش مردگان جریان دارد و بدین ترتیب نباید منتظر بازگشت زامبی‌ها باشیم و تمرکز فیلم روی یک دزدی بزرگ است و اتفاقات فیلم Army of Thieves در اروپا جریان دارد. در اولین تصاویر فیلم ارتش دزدان شاهد بازگشت لودویگ دیتر و حضور چند شخصیت جدید هستیم و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ماتیاس شوایگهوفر، ناتالی امانوئل، استوارت مارتین، روبی او.فی، غلام خان در آخرین روز فیلمبرداری

علاوه‌بر بازی در نقش اصلی، ماتیاس شوایگهوفر وظیفه کارگردانی فیلم Army of Thieves را نیز بر عهده داشته است. شی هتن، نویسنده فیلم ارتش مردگان برای نوشتن فیلمنامه قسمت پیش درآمد فیلم Army of the Dead بازگشته است. علاوه‌بر شوایگهوفر، ناتالی امانوئل، استوارت مارتین، روبی او.فی، غلام خان، نوئمی ناکای، جاناتان کوهن و پیتر زیمونیشک، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Army of Thieves حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Army of Thieves داستان لودویگ دیتر را پیش از اتفاقات فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر روایت می‌کند که کارمند بانک یک شهر کوچک است. زمانی‌که یک زن مرموز گروهی از جنایتکاران تحت تعقیب اینترپل را استخدام می‌کند، دیتر در مهم‌ترین ماجراجویی تمام زندگی‌اش به این گروه می‌پیوندد. این زن مرموز در تلاش است تا از گاوصندوق‌هایی که در سراسر اروپا غیر قابل نفوذ هستند و دزدی از آن‌ها غیر ممکن است، دزدی کند.

فیلم Army of Thieves قرار است در پاییز امسال از شبکه نتفلیکس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده