نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۱

پرداختن به ریشه سازمان جاسوسی کینگزمن در ویدیو جدید فیلم Kingsman

دیزنی و استودیوی قرن بیستم ویدیو جدیدی از فیلم The King’s Man را منتشر کردند که در آن به ریشه سازمان جاسوسی کینگزمن می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم The King’s Man منتشر شده است. در ویدیو جدید قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman شاهد پرداختن به ریشه خونین سازمان کینگزمن هستیم و علاوه‌بر نمایش تصاویر جدید، سازندگان و بازیگران در مورد این فیلم اکشن کمدی نیز صحبت می‌کنند. صد البته که این تریلر جدید فیلم The King’s Man نیست، اما دیزنی و استودیوی قرن بیستم دوباره تبلیغات این فیلم اکشن را آغاز کرده‌اند و در آینده می‌توان منتظر انتشار تریلر نهایی فیلم و درنهایت اکران آن باشیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King’s Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.

فیلم The King’s Man قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران شود. شخصیت رالف فاینز درواقع بنیانگذار کینگزمن است و شخصیت هری دکینسون نیز شاگرد او در فیلم خواهد بود که هر دو در جنگ جهانی اول نیز شرکت داشته‌اند. سازمان کینگزمن درواقع اولین سازمان اطلاعاتی مستقل است که سریع‌تر از دولت‌ها مأموریت را انجام می‌دهند تا حملات تروریستی خنثی شود و جان میلیون‌ها نفر را نجات دهند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده