نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۷

بازگشت مرد نابینا در اولین تریلر فیلم Don’t Breathe 2

سونی پیکچرز سرانجام اولین تریلر فیلم Don’t Breathe 2 را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت مرد نابینا با بازی استیون لانگ هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Don’t Breathe 2 منتشر شده است. در اولین تریلر دنباله فیلم Don’t Breathe شاهد بازگشت مرد نابینا هستیم. اتفاقات فیلم نفس نکش 2 حدود هفت سال پس از حوادث قسمت اول جریان دارد که مرد نابینا در یک کابین مخفی شده و یک دختر جوان یتیم را از آتش سوزی یک خانه نجات داده و بزرگ کرده‌ است. آن‌ها زندگی آرامی را سپری می‌کنند تا اینکه گروهی جنایتکار در تلاش هستند تا این دختر را بدزدند. حال مرد نابینا در حال تلاش برای نجات دختر باید به مبارزه با این آدم‌ربایان و جنایتکاران بپردازد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Don’t Breathe 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رودو سایگرز وظیفه کارگردانی فیلم Don’t Breathe 2 را بر عهده داشته است و علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه فده الوارز، کارگردان فیلم Don’t Breathe وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را نیز بر عهده داشته‌اند. استیون لانگ، برندان سکستون سوم، مدلین گریس، ادم یانگ، بابی شوفیلد، روکی ویلیامز، استفان رودری، استفانی آرسلیا، دایانا بابنیکوا و کریستین زاگیا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Don't Breathe 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Don't Breathe 2 قرار است در تاریخ ۱۳ اوت (۲۲ مرداد) اکران شود. فیلم Don't Breathe در سال ۲۰۱۶ اکران شد و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند. همچنین این فیلم ترسناک موفق شد بیش از ۱۵۷.۸ میلیون دلار در گیشه فروش کند؛ این در حالی است که بودجه ساخت فیلم نفس نکش تنها ۹.۹ میلیون دلار بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده