// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

مدس میکلسن: کاش قبل از بازی در Fantastic Beasts با جانی دپ صحبت می‌کردم

همه می‌دانند که جانی دپ عملا از نقش گریندل‌والد اخراج شد و مدس میکلسن این کاراکتر را در قسمت سوم سری فیلم جانوران شگفت‌انگیز به تصویر می‌کشد.

مدس میکلسن، ستاره سریال هانیبال و فیلم Another Round می‌گوید که اگر می‌توانست، دوست داشت قبل از پذیرش نقش گلرت گریندل‌والد با جانی دپ صحبت کند. او می‌گوید: «وارنر در هر حالت این فیلم را می‌ساخت و مشخص بود که دیگر دپ در آن نقشی نخواهد داشت. اما من در آن دعوا بی‌تاثیر بودم و نمی‌دانم چه اتفاقی در زندگی خصوصی آن‌ها (امبر هرد و جانی دپ) رخ داده است. نمی‌دانم که آیا اخراج جانی دپ منصفانه بود یا خیر. ولی می‌دانستم که نمایش متوقف نمی‌شود و آن‌ها فیلم را می‌سازند.

من اگر فرصت لازم را داشتم، عاشق این می‌شدم که بتوانم با جانی دپ راجع به پذیرش نقش صحبت کنم. ولی واقعا انقدر او را نمی‌شناسم [که چنین گفت‌وگویی بین ما شکل بگیرد]. سازندگان فیلم به من زنگ زدند و به طرز واضحی عجله داشتند. من هم عاشق فیلم‌نامه شدم و پاسخ مثبت دادم. می‌دانم که تصمیم من به نظر بسیاری از مخاطب‌ها بحث‌برانگیز بود. اما هر از چند وقت یک بار، شرایط این‌طور رقم می‌خورد».

جانی دپ با گریم های متفاوت در فیلم های سینمایی فانتزی و واقع گرایانه مختلف

او که اکنون مشغول فیلم‌برداری فیلم ایندیانا جونز 5 است، مدتی قبل گفت که در فیلم Fantastic Beasts 3 هنرنمایی جانی دپ را تقلید نخواهد کرد. زیرا تقلید از یک استاد بازیگری را خودکشی هنری می‌داند و سعی می‌کند که گلرت گریندل‌والد خود را شکل بدهد؛ در عین آن که به اصطلاح پلی هم بین بازی خود و بازی جانی دپ بکشد.

فیلم‌برداری سومین قسمت سری فیلم جانوران شگفت‌انگیز به پایان رسیده است و این اثر با نویسندگی جی. کی. رولینگ در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر) روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت. در وضعیت فعلی شاید جانی دپ دیگر هرگز پروژه‌ی بزرگی را دریافت نکند.


منبع Insider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده