// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۶

اضافه شدن بازیگران جدید به فصل پایانی سریال Ozark نتفلیکس

اوزارک، محصول بسیار تحسین‌شده‌ی نتفلیکس در فصل چهارم به اتمام می‌رسد. اکنون هم اسامی دو بازیگر جدید سریال و هم اطلاعات دیگر راجع به آن منتشر شده‌اند.

چهارمین و آخرین فصل سریال Ozark در دو بخش هفت قسمتی از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد

پیش از آن که متن را مطالعه کنید، باید بدانید که در این خبر با برخی از اطلاعات کلی راجع به سه فصل پیشین سریال اوزارک و حتی چهارمین و آخرین فصل آن روبه‌رو هستیم. ورونیکا فالکون، بازیگر سریال Queen of the South و الی استروکر، بازیگر برنده جایزه تونی در فصل چهارم به سریال Ozark می‌پیوندند و نقشی کلیدی در آن دارند. نام شخصیت اجراشده توسط فالکون در سریال اوزارک، کامیلا نوارو خواهد بود. او خواهر عمر، رئیس کارتل مواد مخدر است؛ همان رئیسی که یکی از اعضای خانواده‌ی او می‌خواهد جایگاه وی را به چالش بکشد. در همین حین کامیلا به‌صورت مخفیانه کارهای خود را انجام می‌دهد تا تبدیل به مهره‌ای کلیدی در بازی این خانواده بشود.

چارلز-ان با بازی الی استروکر نیز به‌عنوان دوست قدیمی مادر روث با نقش‌آفرینی جولیا گارنر، به سریال می‌آید؛ تا درحالی‌که روث به کمک احتیاج دارد، با وی همراه شود. نتفلیکس هنوز تاریخ پخش رسمی فصل آخر اوزارک را اعلام نکرده است. اما می‌دانیم که این فصل از دو بخش هفت قسمتی تشکیل می‌شود و به احتمال زیاد هر دو آن‌ها طی سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسند.

از دست ندهید

فصل نخست سریال اوزارک در سال ۲۰۱۷ پخش شد و این درام با اجرای درخشان جیسون بیتمن تاکنون نامزد ۳۲ جایزه‌ی امی شده است. در عین رسیدن چندین و چند جایزه‌ی معتبر به اعضای مختلف تیم ساخت اوزارک، بزرگ‌ترین دلیل خیلی‌ها برای هیجان‌زدگی نسبت به فصل چهارم آن را باید کیفیت قابل‌توجه فصل سوم دانست. درصد بسیار زیادی از تماشاگرها و منتقدها باور دارند که سریال Ozark در فصل سوم بسیار پیشرفت کرد و حالا می‌تواند با فصل چهارم به اوج برسد و در اوج تمام شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده