// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶

همکاری راک با نویسنده سریع و خشن برای ساخت فیلم اکشن کمدی جدید آمازون

فیلم Red One که احتمالا قرار است مخاطبان قرارگرفته در سنین مختلف را هدف بگیرد و برای پخش در کریسمس سال بعد آماده شود، جدیدترین پروژه‌ی دواین جانسون به شمار می‌آید.

کریس مورگان که به‌خاطر نویسندگی مجموعه فیلم سریع و خشن معروف شد، روی یک فیلم اکشن کمدی جدید کار می‌کند. استودیو اکنون به‌دنبال کارگردان برای این پروژه می‌گردد و مطابق گزارش هالیوودریپورتر، داستان محصول نام‌برده به تعطیلات کریسمس ارتباط دارد. همچنین گفته می‌شود که سکانس‌های اکشن و لحظات ماجراجویانه‌ی فیلم Red One با بازی دواین جانسون ملقب به راک در نقاط مختلف دنیا جریان خواهند داشت. همچنین در صورت موفقیت مالی قابل‌توجه فیلم، طبیعتا امکان ادامه پیدا کردن آن وجود دارد.

استودیوهای آمازون صاحب فیلم Red One هستند و هنوز مشخص نیست که آیا اکران سینمایی را تجربه می‌کند یا به‌صورت مستقیم روی شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو قرار می‌گیرد. جانسون ضمن ابراز هیجان برای این پروژه گفت: «شرکت Seven Bucks Productions که به من تعلق دارد، به‌شدت همکاری با آمازون را جدی می‌گیرد؛ تا مشتاقانه پروژه‌هایی خلاقانه و سرشار از انرژی مثبت به وجود بیایند.

من به‌شدت مجذوب چشم‌انداز کاری و جاه‌طلبی جنیفر سالک (رئیس استودیوهای آمازون) و تیم او شده‌ام. چون می‌خواهند با Red One یک فیلم بزرگ، سرگرم‌کننده و یگانه برای تعطیلات بسازند تا خانواده‌ها در کشورهای مختلف لذت ببرند». در آینده اطلاعات بیشتری راجع به این پروژه‌ی کریس مورگان منتشر می‌شود. او با نویسندگی آثاری همچون فیلم Tokyo Drift، فیلم The Fate of the Furious و فیلم Hobbs & Shaw همواره روی مشخص کردن مسیر مجموعه سریع و خشن تأثیرگذار بوده است. هرچند وی هیچ نقشی در نویسندگی فیلم F9 ایفا نکرد.


منبع The Playlist
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده