نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸

شروع فیلمبرداری فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز

لاینزگیت با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم فیلم John Wick رسما آغاز شده است. لاینزگیت با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم John Wick 4 خبر داده است که در این تصویر تنها شاهد یک صندلی در یک استودیو هستیم که لوگو قسمت چهارم فیلم جان ویک روی آن نقش بسته است. مراحل فیلم‌برداری فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، آلمان و ژاپن انجام شود. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

صندلی با لوگو فیلم جان ویک 4 در استودیو در اولین روز فیلمبرداری فیلم John Wick: Chapter 4

طبق انتظار کیانو ریوز برای بازی در نقش جان ویک در فیلم John Wick: Chapter 4 باز خواهد گشت. علاوه‌بر ریوز، لارنس فیشبرن، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد و شمیر اندرسون دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead به‌همراه مایکل فینچ، نویسنده فیلم American Assassin وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده برود. همچنین فیلم John Wick 5 نیز در دست ساخت است که گفته می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم و پنجم به‌صورت پشت سرهم انجام خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده