نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۹

انتشار اولین تصویر از شروع فیلمبرداری فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ

رایان جانسون با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Knives Out رسما آغاز شده است. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، از امروز مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 رسما آغاز شده است. مانند قسمت اول، رایان جانسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم جنایی را نیز بر عهده دارد و تصویری از اولین روز فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم Knives Out را منتشر کرده که در آن تنها دوربین فیلم‌برداری قابل مشاهده است:

اولین روز فیلمبرداری فیلم Knives Out 2 در کشور یونان

در این تصویر شاهد فیلم‌برداری فیلم Knives Out 2 در یونان هستیم که اتفاقات این قسمت قرار است در این کشور جریان داشته باشد و بنوا بلنک با پرونده جنایی جدیدی مواجه خواهد شد. دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک قرار است در دنباله فیلم Knives Out بازگردد. علاوه‌بر کریگ، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان، جنل مونی، کیت هادسن، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک و مدلین کلاین، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Knives Out 2 تایید و اعلام شده است. 

انتظار می‌رود فیلم Knives Out 2 در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود. همچنین فیلم Knives Out 3 نیز در دست ساخت است که جانسون برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه به‌همراه کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک در این فیلم نیز باز خواهند گشت. نتفلیکس بهار امسال با پرداختی مبلغی هنگفت حق تولید و پخش دو دنباله فیلم Knives Out را خریداری کرد که بخشی از این مبلغ هنگفت به‌خاطر پرداخت نفری ۱۰۰ میلیون دلار به جانسون، کریگ و رام برگمن (تهیه‌کننده فیلم) بوده است. بااین‌حال، بودجه فیلم Knives Out 2 قرار است مشابه قسمت اول باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده