نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

جدایی سازندگان سریال Halo

طبق اخبار جدید منتشر شده، هر دو شورانر سریال Halo از این پروژه جدا شده‌اند و قرار نیست در فصل دوم احتمالی سریال حضور داشته باشند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Halo دوباره سازندگان خود را از دست داده است، اما ساخت فصل اول طبق برنامه در حال انجام است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، کایل کیلن، شورانر اول سریال همین الان هم از این پروژه جدا شده و استیون کین، شورانر دوم سریال در نظر دارد تا پس از پایان ساخت و تکمیل فصل اول، از سریال هیلو جدا شود. گفته می‌شود که کیلن سال گذشته و پیش از شروع تولید این پروژه را ترک کرده بود؛ زیرا او احساس می‌کرد قادر نیست به‌صورت تمام وقت روی سریال Halo کار کند.

کایل کیلن و استیون کین

از راست به چپ: کایل کیلن - استیون کین

همچنین کین که از سال ۲۰۱۹ به تیم تولید اضافه شده بود، تصمیم دارد تا کار خود روی فصل اول سریال Halo را تا پایان ادامه دهد و سپس از آن جدا شود. بااین‌حال، اگر سریال هیلو برای فصل دوم تمدید شود که طبق گفته ورایتی احتمال آن نیز بسیار زیاد است، او دیگر در این پروژه حضور نخواهد داشت. ورایتی می‌گوید که کین تصمیم دارد تا پس از دو سال زندگی در بوداپست برای فیلم‌برداری سریال هیلو، به آمریکا بازگردد و دلیل جدایی او از سریال Halo، دلایل شخصی عنوان شده است.

ساخت سریال Halo از سال ۲۰۱۳ آغاز شد که استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده برای ساخت این سریال با Xbox Entertainment Studios قرارداد همکاری امضا کرد. پس از آن شوتایم مسئولیت تولید و پخش سریال هیلو را بر عهده گرفت، اما درنهایت پخش سریال به سرویس استریم نوپا پارامونت پلاس واگذار شد. انتظار می‌رود سریال Halo در سال ۲۰۲۲ از شبکه پارامونت پلاس پخش شود.

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین بازی Halo Infinite، قسمت جدید مجموعه بازی هیلو نیز قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۱ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده