نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۵

اضافه شدن ۳ بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Boys

شبکه آمازون از اضافه شدن سه بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Boys خبر داده که قرار است نقش ابرقهرمانان را بازی کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فصل سوم سریال The Boys اضافه شده‌اند. طبق خبری که EW منتشر کرده، شان پاتریک فلانری با سابقه بازی در سریال Dexter، نیک وکسلر با سابقه بازی در سریال Revenge و مایلز گستون ویلانوئوا با سابقه بازی در سریال Nancy Drew، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل سوم سریال بویز اضافه شده و قرار است نقش ابرقهرمانان جدید فصل سوم را بر عهده داشته باشند که می‌تواند دردسرهای بیشتر و جدیدی برای بیلی بوچر و تیمش ایجاد کنند.

بازیگران جدید فصل سوم سریال The Boys

از راست به چپ: نیک وکسلر، مایلز گستون ویلانوئوا و شان پاتریک فلانری

فلانری قرار است نقش Gunpowder، وکسلر قرار است نقش بلو هاوک (Blue Hawk) و گستون ویلانوئو قرار است نقش سوپرسونیک (Supersonic) را در فصل سوم سریال The Boys بازی کنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما طبق شایعات منتشر شده، سوپرسونیک نامزد سابق استارلایت است و همچنین بلو هاوک می‌تواند رهبر گروه Ground Hawk باشد. پیش از این شاهد اضافه شدن جنسن اکلس، بازیگر سریال Supernatural، به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Boys برای بازی در نقش سولجر بوی بودیم.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جنسن اکلس، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، کلودیا دومیت، کتیا وینتر و کولبی مینیفی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال The Boys تایید و اعلام شده است. مانند دو فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل سوم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Boys در ۸ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش شود. علاوه‌براین، آمازون در حال ساخت یک اسپین‌آف براساس سریال The Boys است که اتفاقات این سریال قرار است در یک کالج جریان داشته باشد توسط سازمان شیطانی Vought (وات) که کنترل گروه هفت را نیز بر عهده دارد، اداره می‌شود که هدف آن آموزش ابرقهرمانان جوان است. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده