// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵

زمان آغاز فیلم‌برداری The Killer به کارگردانی دیوید فینچر

فیلم The Killer با نقش‌آفرینی مایکل فاسبندر قرار است جدیدترین اثر دیوید فینچر باشد و حالا می‌دانیم که حدودا چه زمانی وارد پروسه‌ی فیلم‌برداری می‌شود.

باتوجه‌به فاصله‌ی زمانی حدودا ۶ ساله‌ی بین فیلم Gone Girl و فیلم Mank، برخی از افراد انتظار نداشتند که به این زودی ماه شروع فیلم‌برداری اثر جدید دیوید فینچر مشخص شود. اما خود او چند ماه قبل گفته بود که می‌خواهد تعداد فیلم‌های بلند حاضر در کارنامه‌ی کارگردانی خود را افزایش دهد. تازه نباید فراموش کرد که وی تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی قرارداد مالی سنگین برای تولید اختصاصی با نتفلیکس دارد و قطعا باید به اندازه‌ی کافی مشغول ارائه‌ی محتوا به این شبکه آنلاین باشد. فینچر در فیلم جدید به سراغ اقتباس رمان گرافیکی The Killer می‌رود؛ اثری از الکسیس نولنت که به یک قاتل خون‌سرد می‌پردازد.

برای ساخت فیلم The Killer، دیوید فینچر مجددا سراغ همکاری با اندرو کوین واکر یعنی نویسنده‌ی فیلم Se7en رفت. همچنین می‌دانیم که مایکل فاسبندر در این فیلم اقتباس نقش اصلی را بازی می‌کند. اریک مسرشمیت که بابت فیلم‌برداری فیلم Mank برنده‌ی جایزه اسکار شد، وظیفه‌ی فیلم‌برداری The Killer را نیز برعهده گرفته است. فیلم The Killer از ماه نوامبر سال جاری میلادی وارد پروسه‌ی اصلی تولید در شهر پاریس کشور فرانسه می‌شود.

جالب این‌جا است که به‌تازگی تصاویری از حضور دیوید فینچر و در پشت صحنه‌ی فصل دوم سریال Emily in Paris منتشر شدند. پس حالا بهتر می‌دانیم که چرا این فیلم‌ساز به آن شهر رفته بود و از این فرصت برای ملاقات با لیلی کالینز، بازیگر سریال Emily in Paris و فیلم Mank استفاده کرد. باتوجه‌به زمان فیلم‌برداری انتظار می‌رود که فیلم The Killer پیش از پایان یافتن سال ۲۰۲۲ میلادی از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش شود.

دیوید فینچر با عینک و صورت خندان مقابل دیوار سفید

داستان رمان گرافیکی The Killer راجع به مردی منزوی و سرد است که هیچ‌گونه عقده یا احساس پشیمانی در زندگی ندارد. او در سایه‌ها صبر می‌کند و انتظار هدف یا همان قربانی بعدی خود را می‌کشد. هرچه باید بیشتر صبر کند، بیشتر احساس می‌کند که در حال از دست دادن عقل خود است. او به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای در مرکز یک داستان نوآر خشن و خون‌آلود قرار دارد؛ گم‌شده داخل جهانی بدون اصول اخلاقی.


منبع The Film Stage
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده