نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲

حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم لایو اکشن جدید دیزنی

دیزنی در حال ساخت اقتباسی از پارک تفریحی Tower of Terror است و اسکارلت جوهانسون به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی در حال ساخت اقتباسی از یکی دیگر از پارک‌های تفریحی محبوب خود است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، دیزنی در حال ساخت اقتباسی لایو اکشن از پارک تفریحی Tower of Terror است و حالا با اسکارلت جوهانسون برای حضور در این فیلم لایو اکشن به توافق رسیده است. جوهانسون قرار است به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشته باشد. همچنین جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Tower of Terror را بر عهده خواهد داشت.

جاش کولی

پارک تفریحی Tower of Terror درواقع یکی از پارک‌های تفریحی دیزنی‌لند است که در سال ۱۹۹۴ کار خودش را آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷ بسته شد. درواقع دیزنی در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا از پارک تفریحی Guardians of the Galaxy – Mission: Breakout که ساختاری مشابه داشت، به‌جای Tower of Terror در دیزنی‌لند استفاده کند. پارک تفریحی Tower of Terror با الهام از سریال The Twilight Zone ساخته شده بود که داستانی مشابه این سریال دارد.

منابع نزدیک می‌گویند که هنوز هیچ کارگردانی در این پروژه حضور ندارد، اما جاش کولی یکی از گزینه‌های کارگردانی فیلم Tower of Terror است. جوهانسون در سال ۲۰۲۰ موفق شد برای بازی در فیلم Marriage Story در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن و برای بازی در فیلم JoJo Rabbit در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن، ۲ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود، اما در هر دو بخش برای دریافت این جایزه ناموفق بود.

پارک تفریحی Tower of Terror

دیزنی پیش از این در سال ۲۰۱۵ در نظر داشت تا فیلم Tower of Terror را تولید کند، اما این پروژه هرگز عملی نشد و حالا با حضور جوهانسون، ساخت این فیلم بار دیگر از سر گرفته شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. فیلم Black Widow قرار است فیلم بعدی اسکارلت جوهانسون باشد که این فیلم در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) اکران خواهد شد و آخرین حضور جوهانسون در نقش بلک ویدو خواهد بود. از دیگر فیلم های اسکارلت جوهانسون می‌توان به حضور در انیمیشن Sing 2 اشاره کرد و همچنین او قرار است در فیلم Bride نیز بازی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده