نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷

مشخص شدن بازیگر سفید برفی در فیلم Snow White

والت دیزنی رسما بازیگری که قرار است نقش سفید برفی را در فیلم Snow White بازی کند، انتخاب و معرفی کرده است.

آبان ۹۵ بود که خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه والت دیزنی به‌دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی و بازسازی براساس انیمیشن Snow White and the Seven Dwarfs (سفیدبرفی و هفت کوتوله)، محصول سال ۱۹۳۷ است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش سفید برفی در این فیلم لایو اکشن و موزیکال انتخاب و معرفی شده است. ریچل زیگلر، بازیگر فیلم West Side Story قرار است نقش سفید برفی را در فیلم Snow White and the Seven Dwarfs بازی کند.

نسخه سیاه و سفید ریچل زیگلر

مارک وب، کارگردان آثاری چون فیلم 500Days of Summer و دوگانه فیلم The Amazing Spider-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Snow White را بر عهده دارد و مارک پلات، تهیه‌کننده فیلم La La Land و فیلم Aladdin، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم لایو اکشن سفید برفی حضور خواهد داشت. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم موزیکال نیز بر عهده ارین کرسیدا ویلسون، نویسنده فیلمنامه فیلم The Girl on the Train خواهد بود. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Snow White از سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

وب در بیانیه منتشر شده به تحسین از صدا و صوت ریچل زیگلر پرداخت و همچنین گفت که قدرت، هوش و خوش‌بینی او به بخش جدایی ناپذیری از روایت جدید سفید برفی از داستان کلاسیک دیزنی تبدیل خواهد شد. بنژ پاسک و جاستین پل که برای ساخت موسیقی‌ها و ترانه‌های فیلم‌هایی چون فیلم La La Land، فیلم The Greatest Showman و فیلم Dear Evan Hansen شناخته می‌شوند، وظیفه نوشتن و ساخت موسیقی و آهنگ جدید برای فیلم Snow White را بر عهده خواهند داشت.

انتخاب بازیگر سفید برفی درواقع براساس مسیر جدید دیزنی برای انتخاب بازیگران پرنسس‌هایش با تنوع نژادی مختلف است که پیش از این شاهد انتخاب هیل بیلی برای نقش اریل در فیلم The Little Mermaid بودیم. ریچل زیگلر بیشتر برای بازی در ریبوت فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ شناخته می‌شود که این فیلم موزیکال اولین فیلم این بازیگر جوان است که در اواخر سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. او همچنین قرار است در فیلم Shazam! Fury of the Gods نیز حضور داشته باشد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده