نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۸

انتشار تصاویر جدید از فصل یازدهم سریال The Walking Dead

تصاویر جدیدی از فصل یازدهم سریال The Walking Dead منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی تا زامبی‌ها هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فصل یازدهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) منتشر شده است. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، فصل یازدهم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد و حالا در این تصاویر شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی تا حضور شخصیت‌های جدید و همچنین بازگشت زامبی‌ها هستیم که ظاهرا این شخصیت‌ها وارد یک تونل مترو می‌شوند و زامبی‌ها نیز در انتظار آن‌ها هستند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین شبکه AMC خلاصه داستانی از فصل پایانی سریال The Walking Dead را منتشر کرده‌ است که براساس آن، بازماندگان در حال مبارزه و مقابله با دشمنان گذشته و تهدیدهای جدید هستند. همچنین حالا بازماندگان تلاش می‌کنند تا مشکل غذایی و افرادی را که ساکن الکساندریا هستند، رفع کنند که این افراد شامل بازماندگان هیلتاپ و کینگدام نیز می‌شود. علاوه‌براین، مگی و گروه جدیدش نیز ساکن الکساندریا شده‌اند که حالا این مکان به افراد بیشتری با توانایی حفاظت و رفع مشکل غذایی نیاز دارد.

آن‌ها نیاز دارند تا غذا بیشتری را تهیه کنند و با وخیم‌تر شدن وضعیت، احتمال سقوط دوباره آن وجود دارد. همچنین شخصیت‌های دیگری چون یوجین، ازکیل، یومیکو و پرنسس که بی‌خبر از ساکنان الکساندریا همچنان در اسارت گروهی سرباز مرموز هستند. فصل پایانی سریال The Walking Dead قرار است دارای ۲۴ قسمت باشد که پخش آن تا اوایل سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید، لورن کوهن، کیلی فلمینگ، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون و جفری دین مورگان، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فصل پایانی سریال مردگان متحرک بازگردند.

علاوه‌براین، AMC در حال ساخت یک سریال اسپین‌آف براساس داریل دیکسون و کارول پلتیر است که نورمن ریداس و ملیسا مک‌براید برای نقش‌آفرینی دوباره در این سریال باز خواهند گشت. این سریال هنوز نامی ندارد، اما انتظار می‌رود پخش آن در سال ۲۰۲۳ آغاز شود. همچنین شخصیت‌هایی که تاکنون کشته شده‌اند ممکن است در اسپین‌آف دیگر دنیای مردگان متحرک که Tales of the Walking Dead (داستان‌های مردگان متحرک) نام دارد، نیز بازگردند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده