نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۶

انتشار اولین تریلر انیمیشن استاپ موشن جدید نتفلیکس و سازنده گوسفند ناقلا

نتفلیکس و آردمن انیمیشن اولین تیزر تریلر انیمیشن Robin Robin را منتشر کردند که در پایان تاریخ انتشار این انیمیشن استاپ موشن نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن Robin Robin منتشر شده است. این انیمیشن استاپ موشن، یک انیمیشن کوتاه و ویژه ایام کریسمس است که توسط آردمن انیمیشن برای نتفلیکس تولید شده است. انیمیشن رابین رابین قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) از نتفلیکس پخش شود که در اولین تریلر آن شاهد خروج یک پرنده از تخم هستیم که گروهی از موش‌ها در حال تماشا آن هستند. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه و بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در انیمیشن Robin Robin یک تخم از لانه‌اش سقوط می‌کند و حالا جوجه خارج شده از این تخم توسط خانواده‌ای از موش‌ها به سرپرستی گرفته می‌شود و حالا به‌عنوان یکی از آن‌ها بزرگ خواهد شد. رابین نه کاملا یک پرنده است و نه کاملا یک موش، بلکه او شخصیتی با عزم راسخ است. رابین برای اثبات خودش یک ماجراجویی را آغاز می‌کند و شاید بتواند یک ساندویچ را نیز تهیه کند. علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس اولین پوستر انیمیشن Robin Robin را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمیشن Robin Robin

جیلین اندرسون در نقش گربه (شخصیت شرور داستان)، ریچارد ای گرانت در نقش Magpie، عدیل اختر در نقش موش پدر و برونته کارمایکل در نقش رابین، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Robin Robin حضور دارند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن رابین رابین نیز بر عهده دنیل اوجاری و مایکل پلیز بوده است. علاوه‌براین، نتفلیکس در حال همکاری با استودیوی انیمیشن‌سازی آردمن برای ساخت دنباله انیمیشن Chicken Run است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده