نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۹

جنس اکشن فیلم Metal Gear Solid کاملا جدید خواهد بود

جردن وگت رابرتز، کارگردان فیلم Metal Gear Solid در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که جنس اکشن‌های این فیلم، کاملا جدید خواهد. با ادامه خبر همراه زومجی باشید.

از زمانی‌که به‌صورت رسمی اعلام شد که فیلمی از مجموعه بازی‌های فوق‌العاده محبوب متال گیر سالید در دست ساخت است، هیجانی همراه‌با ترس تمامی عاشقان این مجموعه را فرا گرفت. بسیاری از طرفداران از این می‌ترسیدند که این فیلم هم به سرنوشت فیلم‌های دیگر ویدیو گیمی تبدیل شود. فیلم‌هایی که نه توانستند در گیشه عملکرد خوبی داشته باشند و نه در جلب رضایت طرفداران آن مجموعه‌ها موفق عمل کردند. 

با تمام این اوصاف، صحبت‌های اخیر جردن وگت رابرتز، کارگردان این فیلم، نوید اتفاقات خوبی را می‌دهد. وی در جدیدترین مصاحبه‌ای که با مجله انترتینمنت ویکلی انجام داده، صحبت‌هایی در رابطه با این فیلم کرده است و تاکید کرده که قصد دارد جنس اکشن جدیدی را در فیلم به تصویر بکشد. اکشنی که بر پایه المان‌های مخفی‌کاری این مجموعه بنا نهاده شده است. 

این خبر، قطعا خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه است. جردن وگت رابرتز، یکی از طرفداران قدیمی متال گیر است. علاوه‌بر چالش ساخت یک فیلم اکشن با المان‌های مخفی‌کاری، یکی دیگر از چالش‌های وگت‌ رابرتز، تبدیل تجربه تعاملی ویدیو گیم به یک تجربه غیر تعاملی فیلم است. 

این‌کار، یک پیاده‌سازی یک به یک نخواهد بود. بنابراین من فکر می‌کنم شما باید کاملا متوجه شوید که یک بازی ویدیویی، چه چیزی از شما می‌خواهد، چرا باعث می‌شود که احساسات‌ مختلفی را تجربه کنید و چه چیزی را در شما بر می‌انگیزد.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که یک اقتباس خوب از مجموعه‌ای که دارای کات‌سین‌های غنی و پیچیده‌ و حاوی صحنه‌های اکشن است، چقدر کار دشواری به حساب می‌آید. همین مسئله نیز باعث شده است که پیدا کردن بازیگر نقش سالید اسنیک برای کارگردان فیلم، به امری دشوار تبدیل شود. 

وگت‌ رابرتز برای ایفای نقش سالیک اسنیک از اسکار ایزاک استفاده خواهد کرد. اما برنامه کاری ایزاک برای سال‌ آینده بسیار شلوغ است. ایزاک به‌زودی در سریال جدید دیزنی پلاس نقش موون نایت را ایفا خواهد کرد و به احتمال خیلی زیاد وظیفه صداپیشگی شخصیت اسپایدرمن ۲۰۹۹ در دنباله انیمیشن Into the Spider-Verse برعهده دارد. 

از سوی دیگر، وگت رابرتز علاقه خود به استفاده از دیوید هیر، صداپیشه اصلی سالید اسنیک در بازی‌ها، در یک سریال انیمیشنی از این مجموعه را ابراز کرده است.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های جدید کارگردان فیلم متال گیر چیست؟ آیا شما فکر می‌کنید این فیلم می‌تواند طلسم اقتباس‌های ضعیف سینمایی از بازی‌های ویدیویی را بشکند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده