نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۵

نمایش ظاهر احتمالی مایتی ثور در تصاویر تبلیغاتی فیلم Thor 4

چند تصویر تبلیغاتی از فیلم Thor: Love and Thunder فاش شده است که در آن شاهد تصویری از ظاهر جدید ثور و همچنین مایتی ثور هستیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder به پایان رسیده و حالا این فیلم مورد انتظار وارد مراحل پس از تولید شده است. بااین‌حال، تصاویر یا اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Thor 4 در دسترس نیست. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از قسمت جدید فیلم Thor منتشر شده است. این تصاویر تبلیغاتی درواقع برای محصولات فیلم Thor: Love and Thunder تهیه شده که روی تی‌شرت، لیوان و دیگر وسایل مرتبط با فیلم نقش خواهند بست. در بخشی از این تصاویر شاهد حضور ثور، والکری و مایتی ثور هستیم که درکنار هم ایستاده‌اند.

علاوه‌بر ظاهر جدید ثور که ظاهرا قرار است دوباره با ظاهر کلاسیکش آن را در فیلم Thor: Love and Thunder مشاهده کنیم، برای اولین‌بار شاهد یک نمای کلی از شخصیت مایتی ثور یا ثور مونث هستیم. درواقع جین فاستر در طول فیلم Thor 4 قرار است به مایتی ثور تبدیل شود و ظاهرا در این فیلم ابرقهرمانی طراحی لباس و ظاهری تقریبا مشابه دنیای کمیک خواهد داشت. همچنین تصاویری از تی‌شرت‌های اختصاصی تیم تولید هم قابل مشاهده است که ظاهر جدید ثور را می‌توان روی آن مشاهده کرد و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده