نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶

تایید ساخت سریالی پیش درآمد براساس فیلم Beauty and the Beast

دیزنی پلاس رسما از ساخت سریالی پیش درآمد و محدود براساس فیلم Beauty and the Beast خبر داده است.

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال پیش درآمد دیو و دلبر برای دیزنی پلاس رسما تایید شده است. سریال لایو اکشن و موزیکال Beauty and the Beast با حضور لوک ایوانز (از سریال The Alienist) و جاش گد (صداپیشه شخصیت اُلاف در Frozen 2) در نقش‌های گستون و لفو ساخته می‌شود. این دو هنرپیشه در فیلم لایو اکشن Beauty and the Beast در سال ۲۰۱۷ نیز این نقش‌ها را بازی کرده بودند. بریانا میدلتون (از The Fallout Shelter) نیز به‌عنوان بازیگر نقش تیلی، خواهر ناتنی لوئی در این سریال موزیکال حضور خواهد داشت.

این سریال در ۸ قسمت ساخته می‌شود و هنوز نام رسمی آن مشخص نشده است. درواقع فعلاْ از همان عنوان اصلی «Beauty and the Beast» برای این سریال استفاده می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده که: «این مجموعه، داستان سفر غیرمنتظره و هیجان انگیز گستون، لفو و تیلی، خواهر ناتنی لفو را در یک ماجرای عاشقانه و کمدی روایت می‌کند که بعد از آشکار شدن یک خبر غافلگیر کننده از گذشته‌ی او رخ می‌دهد. این دوستان قدیمی با آشکار کردن رازهای گذشته و رویارویی با خطرات این مسیر، نشان می‌دهند که این قلمروی پادشاهی هنوز رازهای زیادی را در خود پنهان کرده است.»

لوگوی دیزنی پلاس

گد و ادوارد کیتسیز، به‌همراه ادام هورویتس، آلان منکن و لیزل تامی تهیه کنندگان اجرایی Beauty and the Beast هستند. علاوه‌براین، جاش گد به‌عنوان شورانر و نویسنده فیلمنامه سریال در این سریال حضور خواهد داشت و همچنین ادوارد کیتسیز و آدام هورویتس، سازندگان سریال Once Upon a Time (روزی روزگاری) به گد در ساخت سریال پیش درآمد دیو و دلبر کمک خواهند کرد.

گری مارش، مدیر ارشد Disney Branded Television در اظهارات خود درباره این سریال گفته:

«همه‌ی کسانی که فکر می‌کنند چطور یک شخصیت بی‌رحم مثل گستون و فرد سربه‌هوایی مثل لفو می‌توانند به دو دوست و شریک واقعی تبدیل شده یا اینکه جادوگری که طلسم دیو شدن شاهزاده ‌را خوانده چطور به جمع شخصیت‌های این سریال می‌پیوندد، این سریال پاسخ سؤالات زیادی را ارائه خواهد کرد و البته سؤالات زیادی را هم به‌وجود خواهد آورد.»

فیلم Beauty and the Beast در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۲۶۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند و دومین فیلم پر فروش سال ۲۰۱۷ لقب بگیرد. همچنین این فیلم لایو اکشن و موزیکال که یکی از موفق‌ترین بازسازی‌های لایو اکشن دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیکش است، یکی از ۴۷ فیلم یک میلیاردی تاریخ سینمای جهان بوده است.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده