نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸

پیوستن بازیگر ماتریکس 4 به دنیل کریگ در فیلم Knives Out 2

ظاهرا استخدام بازیگران جدید برای فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ ادامه دارد و حالا نتفلیکس بازیگر دیگری را برای حضور در این فیلم جنایی استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره دیگری به جمع بازیگران دنباله فیلم Knives Out اضافه شده است. در ادامه اخبار اضافه شدن بازیگران جدید به این فیلم جنایی، ددلاین از اضافه شدن جسیکا هنویک به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 خبر داده است. مانند دیگر بازیگران جدید اضافه شده، اطلاعاتی از نقش هنویک نیز در دسترس نیست. علاوه‌بر هنویک، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان، جنل مونی، کیت هادسن، لسلی اودم جونیور و مدلین کلاین، دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Knives Out 2 تایید و اعلام شده بود.

همچنین دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک قرار است در هر دو دنباله فیلم Knives Out بازگردد. مانند قسمت اول، رایان جانسون برای کارگردانی و نوشتن دنباله دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات قسمت دوم این فیلم جنایی در دسترس نیست. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 قرار است از تابستان امسال در یونان آغاز شود. علاوه‌براین، قسمت دوم فیلم Knives Out با بودجه‌ای تقریبا مشابه قسمت اول جلوی دوربین خواهد رفت. 

دنیل کریگ در نقش بنوا بلنک در فیلم Knives Out

جسیکا هنویک طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش کالین وینگ در سریال Iron Fist، سریال Luke Cage و سریال The Defenders شناخته شده است و همچنین شاهد حضور او در آثار دیگری مثل سریال Game of Thrones، فیلم Star Wars: The Force Awakens، فیلم Underwater، فیلم Godzilla vs Kong، فیلم Love and Monsters، فیلم On the Rocks و انیمه Blood of Zeus نیز بودیم. علاوه‌براین، هنویک اخیرا در فیلم The Matrix 4 نیز بازی کرده است که گفته می‌شود او یکی از نقش‌های مهم و کلیدی فیلم جدید ماتریکس را بر عهده دارد.

همچنین در همکاری دیگر با نتفلیکس، جسیکا هنویک هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم The Gray Man به کارگردانی برادران روسو و با بازی رایان گاسلینگ، کریس ایوانز و آنا د آرماس حضور دارد. انتظار می‌رود فیلم Knives Out 2 در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده