نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

هیولاهای بامزه Monsters At Work در تریلر جدید این انیمیشن

دیزنی در آستانه‌ی شروع پخش انیمیشن «هیولاها در محل کار»، سریال اسپین آف جدید خود از انیمیشن کارخانه هیولاها، یک تریلر جدید را به نمایش گذاشته است.

سریال Monsters At Work (هیولاها در محل کار) درواقع اسپین آف انیمیشن موفق و پرطرفدار کارخانه هیولاها (Monsters Inc) از استودیوی پیکسار در سال ۲۰۰۱ است که از تاریخ ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) در سرویس استریمینگ دیزنی پلاس استریم خواهد شد. البته پیش از اینکه تنها چند تصویر از انیمیشن سریالی دیزنی منتشر شده بود، قرار بود این مجموعه در تاریخ ۱۱ تیر شروع به کار کند.

در خلاصه داستان رسمی دیزنی که برای این سریال ارائه شده، نوشته شده «داستان «هیولاها در محل کار» ۶ ماه بعد از اتفاقات پایان فیلم کارخانه هیولاها رخ می‌دهد، جایی که مایک و سالی متوجه شدند که خنده کودکان ده برابر انرژی بیشتری نسبت به جیغ کشیدن آن‌ها از شدت وحشت ایجاد می‌کند و حالا نیروگاه مرکزی شهر مانسترپلیس از خنده کودکان برای سوخت خود استفاده می‌کند. این سریال داستان تایلر تاسکمان را که یک مکانیک مشتاق و با استعداد در تیم Monsters, Inc. Facilities است، دنبال خواهد کرد که رویای او کار کردن در طبقه خنده درکنار سالی و مایک است.»

درکنار تاریخ انتشار جدیدی که برای سریال Monsters At Work ارائه شده، تریلر جدیدی منتشر شده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بعد از پخش قسمت اول این سریال در شانزدهم تیرماه، قسمت‌های بعدی چهارشنبه هر هفته از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

بن فلدمن در نقش تایلر تاسکمان، جان گودمن در نقش سالی، بیلی کریستال در نقش مایک، کلی مری ترن در نقش وال لیتل، هنری وینکلر در نقش فریتز، لوکاس نف در نقش دانکن، آلانا اوباک در نقش کاتر، استفن استانتون در نقش اسمیتی، نیدلمن، آیشا تایلر در نقش میلی تاسکمان، جان راتزنبرگر در نقش یتی، جنیفر تیلی در نقش سلیا و باب پیترسون در نقش رز منشی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Monsters at Work حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کت گوود و راب گیبز وظیفه کارگردانی این انیمیشن سریالی را بر عهده دارند.

پخش انیمیشن Monsters At Work قرار است از تاریخ ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) از دیزنی پلاس آغاز شود. در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده