نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰

آشنایی با شخصیت های تازه Monsters at Work در تصویر تازه این انیمیشن

تصویر جدیدی از انیمیشن Monsters at Work منتشر شده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های جدید این مجموعه هستیم.

فروردین ۹۸ بود که ساخت ساخت سریال Monsters Inc (شرکت هیولاها) رسما تایید و اعلام شد که Monsters at Work (هیولاها در محل کار)، نام این سریال انیمیشنی خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این سریال انیمیشنی منتشر شده است. این تصویر درواقع اولین تصویر از محیط و دنیای انیمیشن Monsters at Work است که دیزنی پلاس اخیرا آن را منتشر کرده که در آن شاهد حضور هیولاها و شخصیت‌های جدیدی هستیم که قرار است در شرکت هیولاها فعالیت کنند:

حضور هیولاهای جدید در شرکت هیولاها در انیمیشن Monsters at Work

بن فلدمن در نقش تایلر تاسکمان، جان گودمن در نقش سالی، بیلی کریستال در نقش مایک، کلی مری ترن در نقش وال لیتل، هنری وینکلر در نقش فریتز، لوکاس نف در نقش دانکن، آلانا اوباک در نقش کاتر، استفن استانتون در نقش اسمیتی، نیدلمن، آیشا تایلر در نقش میلی تاسکمان، جان راتزنبرگر در نقش یتی، جنیفر تیلی در نقش سلیا و باب پیترسون در نقش رز منشی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Monsters at Work حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

اتفاقات سریال Monsters at Work حدود ۶ ماه پس از اتفاقات انیمیشن اصلی جریان دارد که حال نیروگاه مرکزی شهر مانسترپلیس از خنده کودکان برای سوخت خود استفاده می‌کند. این سریال داستان تایلر تاسکمان را که یک مکانیک مشتاق و با استعداد در تیم Monsters, Inc. Facilities است، دنبال خواهد کرد که رویای او کار کردن در طبقه خنده درکنار سالی و مایک است. انیمیشن Monsters at Work با همکاری بخش تلویزیونی انیمیشن دیزنی و به تهیه‌کنندگی بابز گاناوی و فرل بارون ساخته و منتشر خواهد شد.

پخش انیمیشن Monsters At Work قرار است از تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) از دیزنی پلاس آغاز شود. کت گوود و راب گیبز وظیفه کارگردانی این انیمیشن سریالی را بر عهده دارند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده