نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳

مشخص شدن نام و صداپیشگان انیمه جدید نتفلیکس و زک اسنایدر

زک اسنایدر در حال ساخت یک انیمه سریالی جدید براساس اساطیر اسکاندیناوی برای نتفلیکس است و حالا صداپیشگان و نام این انیمه مشخص شده است.

زک اسنایدر درکنار ساخت و ایجاد دنیای فیلم Army of the Dead، در حال همکاری با نتفلیکس برای ساخت یک انیمه سریالی براساس اساطیر و خدایان اسکاندیناوی نیز است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام و صداپیشگان این سریال انیمه‌ای مشخص شده است. نتفلیکس در طول برنامه Geeked Week تایید کرد که این انیمه قرار است Twilight of the Gods نام داشته باشد. همچنین لورن کوهن با سابقه بازی در سریال The Walking Dead، قرار است صداپیشگی یک خدا آمریکایی به‌نام Inge را در این انیمه بر عهده داشته باشد.

جان نوبل با سابقه بازی در سریال Fringe در نقش اودین، پیلو اسبک با سابقه بازی در سریال Game of Thrones در نقش ثور و پترسون جوزف با سابقه بازی در سریال Timeless در نقش لوکی، دیگر صداپیشگان اصلی انیمه Twilight of the Gods هستند. سیلفیا هوکس با سابقه بازی در فیلم Blade Runner 2049 در نقش سیگرید، استوات مارتین با سابقه بازی در فیلم Army of Thieves در نقش لیف، راهول کولی با سابقه بازی در سریال The Haunting of Bly Manor در نقش Egill، جیمی کلیتون با سابقه بازی در سریال Sense8 در نقش سید-کونا.

زک اسنایدر در حال کشیدن کمان در پشت صحنه ساخت فیلم

کریستوفر هیویو با سابقه بازی در سریال بازی تاج و تخت در نقش Andvari، پیتر استورماره با سابقه بازی در سریال American Gods در نقش Ulfer، جیمی چانگ با سابقه بازی در سریال The Gifted در نقش هل و کوری استول با سابقه بازی در سریال House of Cards در نقش Hrafnkel، دیگر صداپیشگانی هستند که در انیمه Twilight of the Gods حضور خواهند داشت. نتفلیکس پیش از این انیمه Blood of Zeus را که براساس اساطیر و خدایان یونانی تولید شده بود، در سال گذشته منتشر کرد که اثری بسیار خشن و تاریک بود. این انیمه بسیار موفق و تحسین شده حالا برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که انیمه Twilight of the Gods قرار است بیشتر شبیه آثار اسنایدر باشد. جی اولیوا قرار است به‌همراه اسنایدر روی این سریال انیمه‌ای کار کند و او به‌عنوان شورانر، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. اسنایدر در همکاری با نتفلیکس فیلم Army of the Dead را کارگردانی کرده است و حالا یک انیمه پیش درآمد براساس اتفاقات فیلم در دست ساخت است و همچنین فیلم فرعی این مجموعه با نام Army of Thieves نیز تولید شده است. علاوه‌براین، قابل انتظار است که دنباله فیلم ارتش مردگان نیز تولید شود. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده