نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۲

انتشار اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Locke and Key

شبکه نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Locke and Key را منتشر کرد. همچنین ماه انتشار فصل دوم این سریال نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Locke and Key منتشر شده است. نتفلیکس در طول برنامه Geeked Week اعلام کرد که فصل دوم سریال لاک و کلید در ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) از این سرویس استریم پخش خواهد شد، اما تاریخ دقیق‌تری از آن را اعلام نکرد. همچنین در طول این برنامه برای اولین‌بار شاهد انتشار اولین تصاویر فصل دوم سریال Locke and Key نیز بودیم که تمرکز آن روی بازگشت خانواده لاک و همچنین شخصیت‌های شرور فصل دوم است که به‌نظر می‌رسد که شخصیت دانکن لاک به‌دنبال کشف راز کلیدها است:

گریفین گلاک و هلیا جونز در حال دعوا در فصل دوم سریال Locke and Key

کانر جسوپ، امیلیا جونز و جکسون رابرت اسکات در حال صحبت خانوادگی در فصل دوم سریال Locke and Key

جکسون رابرت اسکات، کانر جسوپ، امیلیا جونز، گریفین گلاک، داربی استنچفیلد، پتریس جونز، آرون اشمور، گریفین گلاک، کوین آلوز، برندن هاینز، هلیا جونز و ژنویو کانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Locke and Key حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کارلتون کیوس و میردیث آوریل برای ساخت فصل دوم سریال لاک و کلید نیز بازگشته‌اند. این سریال فانتزی ترسناک نتفلیکس اقتباسی از کمیکی به‌همین نام اثر جو هیل و گابریل رودریگز است که انتظار می‌رود فصل دوم نیز مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شود.

سریال Locke and Key یک اثر ترسناک، فراطبیعی و فانتزی است که داستان چند خواهر و برادر را دنبال می‌کند که در خانهٔ جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌کنند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی می‌دهد. این خواهران و برادران به خانهٔ پدری خود باز می‌گردند و این خانه رازی بسیار جادویی در خود دارد. خانواده لاک خیلی زود با موجودی اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌‌دست آوردن کلید جادویی است. همچنین سریال Locke and Key برای فصل سوم نیز تمدید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده