نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲

انتشار اولین ویدیو از پشت صحنه ساخت دنباله سریال Vikings

نتفلیکس به‌تازگی ویدیویی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Vikings: Valhalla را منتشر کرده است.

نتفلیکس در حال ساخت یک دنباله براساس سریال Vikings است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این سریال منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی یک ویدیو از سریال Vikings: Valhalla در حاشیه برنامه Geeked Week را منتشر کرده که در این ویدیو شاهد تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این سریال حماسی و مورد انتظار هستیم. در این ویدیو تصاویری از قایق‌ها‌ی وایکینگ‌ها، ارتش‌هایی که آماده جنگیدن هستند، صحنه‌های مبارزه و جنگ و مزرعه حیوانات نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سم کرلت در نقش لیف اریکسون، فریدا گوستافسون در نقش فریدیس، لئو ساتر در نقش هارالد سیگوردسن، بردلی فریگارد در نقش پادشاه کانوت، یوهانس هویکور یوهانسون در نقش اولاف هارالدسون، لارا برلین در نقش اما از نرماندی، دیوید اوکس در نقش ارل گادوین و کارولین هندرسون در نقش یارل هاکون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Vikings: Valhalla حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مایکل هرست، سازنده و خالق سریال Vikings، به‌همراه جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard، وظیفه ساخت سریال Vikings: Valhalla را بر عهده دارند و استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور خواهد داشت. اتفاقات سریال Valhalla قرار است صد سال پس از حوادث سریال Vikings جریان داشته باشد و سریال Vikings: Valhalla قرار است ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را به تصویر بکشد؛ زیرا این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌دنبال بقا هستند.

اریکسون یک کاوشگر اسکاندیناویایی از ایسلند بود که به‌عنوان اولین اروپایی شناخته می‌شود که ۵۰۰ سال قبل از کریستف کلمب وارد آمریکای شمالی شد. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Vikings: Valhalla قرار است در ایرلند انجام شود. نیلز آردن اوپلو، کارگردان فیلم The Girl with the Dragon Tattoo و کارگردان قسمت اول سریال Mr. Robot، وظیفه کارگردانی قسمت اول دنباله سریال Vikings را بر عهده دارد.

نتفلیکس هنوز تاریخی برای انتشار سریال Vikings: Valhalla در نظر نگرفته است. همچنین دنباله سریال Vikings قرار است در ۲۴ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده