نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تیزر فیلم اکشن جدید نتفلیکس با بازی مری الیزابت وینستد

نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه سرانجام تاریخ پخش فیلم Kate با بازی مری الیزابت وینستد را تایید و اعلام کرده است.

اردیبهشت ۹۸ بود که شبکه نتفلیکس از ساخت فیلم اکشن و دلهره آور جدید خود با نام Kate (کیت) خبر داد که مری الیزابت وینستد قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. در ادامه ماه گذشته اولین تصاویر رسمی این فیلم اکشن منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فیلم کیت مشخص شده است. نتفلیکس امروز اولین تیزر رسمی فیلم Kate را منتشر کرد که در این تیزر بسیار کوتاه، مری الیزابت وینستند در یک کوچه بین دو دیوار قرار گرفته و به دشمنان خودش شلیک می‌کند. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Kate داستان یک زن قاتل به نام کیت را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود مسموم شده و تنها ۲۴ ساعت دیگر می‌تواند زندگی کند و پس از آن خواهد مرد. او باید ازطریق تعقیب و کشتن جنایتکاران در خیابان‌های توکیو قاتل خود را پیش از مرگش پیدا کند و به قتل برساند و از او انتقام بگیرد. همچنین نتفلیکس تایید کرد که فیلم Kate قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) از این سرویس استریم پخش شود. سدریک نیکولاس ترویان، کارگردان فیلم The Huntsman: Winter's War وظیفه کارگردانی و عمر آلیم، نویسنده فیلم Extraction، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Kate را بر عهده داشته‌اند.

مری الیزابت وینستد، وودی هارلسون، تادانابو آسانو، میخیل هایسمان، میاوی لی ایشیهارا و میکو مارتینو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق گفته نیکولاس ترویان، سخت‌ترین بخش تولید فیلم کیت جایی بود که قرار بود وینستد و ایشیهارا در داخل یک آپارتمان باشند. طبق گفته وی، آن‌ها نمی‌توانستند از دو بدلکار استفاده کنند و به همین منظور بازیگران باید این بخش از فیلم را بازی می‌کردند و صحنه نزدیک و پر تنشی بود که می‌توانست باعث آسیب دیدگی هر یک شود. همین موضوع باعث ایجاد اضطراب و ترس برای او شده بود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده