نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶

انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم اکشن جدید نتفلیکس با بازی مری الیزابت وینستد

نتفلیکس با همکاری EW سرانجام اولین تصاویر رسمی فیلم Kate با بازی مری الیزابت وینستد را منتشر کرد و حالا زمان حدودی پخش این فیلم اکشن را می‌دانیم.

اردیبهشت ۹۸ بود که شبکه نتفلیکس از ساخت فیلم اکشن و دلهره آور جدید خود با نام Kate (کیت) خبر داد که مری الیزابت وینستد قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی این فیلم اکشن منتشر شده است. مجله EntertainmentWeekly در شماره جدید خود اولین تصاویر رسمی فیلم Kate را منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور مری الیزابت وینستد در نقش کیت هستیم که ظاهرا قرار است با یک فیلم اکشن و مرگبار طرف باشیم و در ادامه می‌توانید این ۳ تصویر را مشاهده کنید:

مری الیزابت وینستد در نقش کیت با تفنگی در دست و به همراه یک دختر ژاپنی در فیلم Kate

مری الیزابت وینستد در نقش کیت در حال مبارزه تن به تن در فیلم Kate

مری الیزابت وینستد با ظاهری پر از خون در حال سیگار کشیدن در فیلم Kate

فیلم Kate داستان یک زن قاتل به نام کیت را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود مسموم شده و تنها ۲۴ ساعت دیگر می‌تواند زندگی کند و پس از آن خواهد مرد. او باید ازطریق تعقیب و کشتن جنایتکاران در خیابان‌های توکیو قاتل خود را پیش از مرگش پیدا کند و به قتل برساند و از او انتقام بگیرد. فیلم Kate قرار است در پاییز ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس پخش شود. سدریک نیکولاس ترویان، کارگردان فیلم The Huntsman: Winter's War وظیفه کارگردانی و عمر آلیم، نویسنده فیلم Extraction، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Kate را بر عهده داشته‌اند.

مری الیزابت وینستد، وودی هارلسون، تادانابو آسانو، میخیل هایسمان، میاوی لی ایشیهارا و میکو مارتینو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق گفته نیکولاس ترویان، سخت‌ترین بخش تولید فیلم کیت جایی بود که قرار بود وینستد و ایشیهارا در داخل یک آپارتمان باشند. طبق گفته وی، آن‌ها نمی‌توانستند از دو بدلکار استفاده کنند و به همین منظور بازیگران باید این بخش از فیلم را بازی می‌کردند و صحنه نزدیک و پر تنشی بود که می‌توانست باعث آسیب دیدگی هر یک شود.

همین موضوع باعث ایجاد اضطراب و ترس برای او شده بود. مری الیزابت وینستد در طول سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در فصل سوم سریال Fargo، فیلم‌ Scott Pilgrim vs. the World، فیلم Ten Cloverfield Lane، فیلم Gemini Man، فیلم The Parts You Lose، فیلم All About Nina، سریال BrainDead، یک قسمت از سریال Love, Death and Robots و فیلم Birds of Prey شناخته می‌شود و فیلم Kate جدیدترین اثری است که قرار است شاهد حضور وی در آن باشیم. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده