نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۸

سریال Shadow and Bone برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال Shadow and Bone برای فصل دوم خبر داده است. همچنین اطلاعاتی از میزان استقبال از فصل اول این سریال نیز منتشر شده است.

ماه گذشته بود که فصل اول سریال Shadow and Bone از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان نتفلیکس را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال فانتزی جدید نتفلیکس برای فصل جدید تمدید شده است. نتفلیکس امروز سرانجام به صبر طرفداران خاتمه داد و از تمدید سریال سایه و استخوان برای فصل دوم خبر داد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال Shadow and Bone در دسترس نیست و تنها تیم تولید سریال تایید کردند که روند نوشتن فیلمنامه‌های فصل دوم به پایان رسیده است.

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که در ۲۸ روز اول پخش فصل اول سریال Shadow and Bone، بیش از ۵۵ میلیون کاربر این سرویس استریم به تماشا این سریال فانتزی و حماسی پرداخته بودند. جسی می لی، بن بارنز، فردی کارتر، کیت یانگ، آرچی رنوکس، آمیتا سومان و زوئی وانامیکر از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Shadow and Bone حضور داشتند و انتظار می‌رود شاهد بازگشت آن‌ها در فصل دوم سریال سایه و استخوان نیز باشیم. در ادامه می‌توانید ویدیو تایید فصل دوم سریال Shadow and Bone را در یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید. 

دختر در حال نگاه به جلو در تصویر سریال سایه و استخوان نتفلیکس

اریک هیزرر، نویسنده فیلمنامه فیلم Arrival، وظیفه ساخت سریال Shadow and Bone را بر عهده داشت که برای ساخت فصل دوم این سریال فانتزی نیز باز خواهد گشت. این سریال درواقع براساس رمان‌های سه‌گانه Grisha اثر لی باردوگو ساخته می‌شود که نام سریال نیز از کتاب اول برداشته شده و دو کتاب دیگر Siege and Storm و Ruin and Rising نام دارند. سریال Shadow and Bone در دنیای گریشاورس جریان دارد و داستان آن در جهانی روایت خواهد شد که به دو نیم تقسیم شده است و دو کشور در آن وجود دارد.

از طرفی تاریکی مطلق فرمانروای تمامی آن است و در این جهان و پشت جان‌پناه‌ انسانی، موجودات شیطانی از شکار انسان‌ها لذت می‌‌برند و جشن می‌گیرند. در ادامه سربازی نیروی جادویی را کشف می‌کند که این نیرو قادر است دو کشور را با هم متحد کند، اما مشکلات فراوانی پیش روی دارد و باید با نیروهای دشمن بجنگد و جنگ‌های زیادی را از سر بگذراند تا درنهایت در زمان درست بتواند از نیروی جادویی خود بهترین استفاده را ببرد. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده