نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

نقش‌آفرینی بازیگر Sleepy Hollow در فیلم The Matrix 4

شرکت برادران وارنر به‌تازگی از نقش‌آفرینی کریستینا ریچی در فیلم پُرستاره‌ی The Matrix 4 به کارگردانی لانا واچوفسکی خبر داده است.

با اینکه اطلاعات زیادی از فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) در دست نیست و ما حتی نام رسمی آن را نیز نمی‌دانیم، اما ظاهراً فهرست بازیگران آن در حال تکمیل است. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر از پیوستن کریستینا ریچی، بازیگر فیلم‌‌های The Addams Family (خانواده آدامز) و Sleepy Hollow (اسلیپی هالو) به قسمت چهارم فیلم ماتریکس خبر داده است. درحال‌حاضر معلوم نیست که این هنرپیشه‌ی آمریکایی نقش چه کاراکتری را در این فیلم پُرستاره ایفا می‌کند، اما با بازیگران برجسته و بزرگی همبازی خواهد بود که انتظار زیادی از آن‌ها می‌رود.

نقش‌آفرینی کریستینا ریچی در فیلم The Matrix 4

کیانو ریوز، کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت باری دیگر برای ایفای نقش‌های نمادین نئو، ترینیتی و نیوبی در فیلم The Matrix 4 باز خواهند گشت. از بازیگران تازه‌ی این دنباله‌ی مورد انتظار نیز می‌توان به جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، پریانکا چوپرا، توبی انوومر، برایان جی اسمیت و یحیی عبدالمتین دوم که براساس شایعات نقش مورفئوسِ جوان را بازی می‌کند، اشاره کرد. اخیراً به این موضوع اشاره شد که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، احتمال بازگشت لمبرت ویلسون برای ایفای نقش مروینجین در فیلم ماتریکس ۴ وجود دارد. همچنین اواسط سال گذشته اعلام شد که دنیل برنارد باری دیگر برای ایفای نقش مأمور جانسون در قسمت بعدی فیلم ماتریکس باز خواهد گشت.

از داستان قسمت چهارم این فیلم اکشن اطلاعاتی در دست نیست و باتوجه‌به چگونگی پایان فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب‌های ماتریکس) نمی‌توان به‌سادگی درباره‌ی آن اظهارنظر کرد. فیلم The Matrix در سال ۱۹۹۹ و فیلم‌های The Matrix Reloaded (ماتریکس: بارگذاری مجدد) و The Matrix Revolutions در سال ۲۰۰۳ روی پرده سینما رفتند و در مجموع موفق به کسب بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه‌ی جهانی شدند. فیلم «انقلاب‌های ماتریکس» نخستین اثری بود که شاهد اکران همزمان آن در کشورهای بزرگ جهان بودیم. لانا واچوفسکی سکان هدایت فیلم The Matrix 4 را در دست دارد و درکنار الکساندر همن و دیوید میچل فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد.

جان تول، فیلمبردار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم‌های Legends of the Fall (افسانه‌های خزان) و Braveheart (شجاع‌دل) نیز فیلم‌برداری فیلم The Matrix 4 را پس از بیل پوپ، فیلمبردار سه‌گانه‌ی ماتریکس انجام می‌دهد. فیلم پُرستاره‌ی ماتریکس ۴ در ابتدا برای اکران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت (۲۱ می) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکران آن بر اثر شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا تا تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) به تعویق افتاد که همزمان با اکران ازطریق HBO Max نیز پخش خواهد شد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده