نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۰

فاش شدن نام رسمی فیلم ماتریکس 4

به‌نظر می‌رسد که نام احتمالی و رسمی فیلم The Matrix 4 خیلی اتفاقی توسط یکی از اعضای تیم تولید آن فاش شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Matrix 4 (ماتریکس 4) در اواسط تابستان امسال در شهر برلین در آلمان به پایان رسید، اما تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات کمی بودیم و در حال حاضر حتی تصویر یا تریلر رسمی از این فیلم اکشن و علمی تخیلی نیز منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است نام قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) به‌صورت اتفاقی فاش شده باشد. طبق تصویری که شونیکا تری، گریمور این فیلم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر و در ادامه پاک کرده، قسمت چهارم فیلم ماتریکس ظاهرا قرار است با نام Matrix Resurrections روی پرده برود:

Matrix Resurrections، نام احتمالی قسمت چهارم فیلم ماتریکس

Matrix Resurrections می‌تواند نام مناسبی برای فیلم The Matrix 4 باشد که نه‌تنها می‌تواند بازگشت این مجموعه را نشان دهد، بلکه به بازگشت نئو و ترینیتی نیز می‌تواند اشاره داشته باشد. علاوه‌براین، نحوه نام‌گذاری این قسمت نیز باتوجه‌به الگوی نام‌گذاری قسمت دوم و سوم که با نام‌های The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions اکران شدند، نیز منطقی به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، برادران وارنر فعلا واکنشی به این خبر نداشته و باید منتظر تایید رسمی آن باشیم. 

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix 4 قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران و از سرویس استریم HBO Max منتشر شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده