نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹

تعطیل شدن تولید فیلم Mission Impossible 7 به علت ویروس کرونا

مثبت شدن تست ویروس کرونا حداقل یک نفر از اعضای تیم تولید فیلم Mission Impossible 7، باعث تعطیلی تولید این فیلم اکشن با بازی تام کروز شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 (مأموریت غیر ممکن ۷) همچنان در انگلستان ادامه دارد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن جاسوسی دوباره متوقف شده است. منابع هالیوودریپورتر تایید کردند که مثبت شدن تست ویروس کرونا دست کم یک نفر از اعضای تیم تولید باعث متوقف شدن مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت هفتم فیلم Mission Impossible در انگلستان شده است.

طبق پروتکل‌های بهداشتی، مراحل تولید این فیلم اکشن تا ۱۴ روز متوقف خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که چه تعداد از اعضای تیم تولید مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند و هم‌اکنون از تمامی اعضای تیم تولید تست ویروس کرونا گرفته خواهد شد. سخنگوی تولید فیلم مأموریت غیر ممکن گفت: «ما به‌دنبال مثبت شدن تست ویروس کرونا در تست‌هایی که به‌صورت معمول می‌گرفتیم، مراحل تولید فیلم Mission Impossible 7 را تا روز ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) متوقف کردیم. ما همه پروتکل‌های بهداشتی را اجرا خواهیم کرد و نظارت بر وضعیت فعلی را ادامه خواهیم داد.»

تام کروز در نقش ایتن هانت در حال بدلکاری روی قطار در فیلم Mission Impossible 7

فیلم Mission Impossible 7 مراحل فیلم‌برداری و تولید طولانی را پشت سر می‌گذارد و درواقع مراحل تولید این فیلم اکشن از بهمن ۹۸ آغاز شده بود که ویروس کرونا باعث تعطیلی چندین ماهه آن شد. این در حالی است که پیش از این فایلی صوتی از پشت صحنه قسمت جدید فیلم Mission Impossible منتشر شده بود که در آن تام کروز، بازیگر نقش ایتن هانت اعضای تیم تولید را به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد انتقاد قرار داده بود. 

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز،  کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است.

فیلم Mission Impossible 7 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده