نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۴

امیلی بلانت از احتمال ساخت فیلم A Quiet Place 3 خبر داد

امیلی بلانت در مصاحبه اخیر خود گفت که جان کرازینسکی ایده‌هایی برای ساخت فیلم A Quiet Place: Part 3 در ذهن خود دارد.

پس از بیش از یک سال تأخیر به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، بالاخره فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) قرار است جمعه این هفته روی پرده‌های سینما برود. دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) تاکنون توانسته نقدهای مثبتی را دریافت کند و پیش‌بینی اولیه فروش آن نیز بسیار مثبت ارزیابی شده است. امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز، نوآ جوپ، کیلین مورفی، جایمن هانسو و جان کرازینسکی، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم A Quiet Place حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم A Quiet Place 2 ممکن است پایان کار خانواده ابوت نباشد. امیلی بلانت اخیرا مصاحبه‌ای را با کولایدر انجام که در این مصاحبه او گفت که فیلم A Quiet Place: Part 2 درواقع قسمت دوم یک سه‌گانه است و درواقع اشاره‌ای به احتمال ساخت قسمت سوم این فیلم کرده است. علاوه‌براین، نویسنده کولایدر بدون افشا کردن پایان قسمت دوم می‌گوید که پایان فیلم درواقع باعث می‌شود تا از خود بپرسید که آیا این فیلم قرار است دارای قسمت سوم هم باشد یا خیر. 

زمانی‌که از بلانت در مورد برنامه جان کرازینسکی برای ساخت فیلم A Quiet Place: Part 3 پرسیده شد، بلانت در جواب گفت: «او یک ایده و آرک داستانی کامل دارد که می‌تواند اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم که او اول می‌خواهد ببیند مردم چه واکنشی به قسمت دوم نشان خواهند داد تا پس از آن خودش را درگیر قسمت سوم کند. اما او چندین ایده عالی دارد.» 

امیلی بلانت و جان کرازینسکی در حال گذشتن از پل در فیلم A Quiet Place

مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده داشته است. علاوه‌بر فیلم A Quiet Place: Part 2، اسپین‌آف فیلم یک مکان ساکت براساس ایده‌ای از جان کرازینسکی نیز در دست ساخت است که جف نیکولز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف فیلم A Quiet Place را بر عهده گرفته است. اتفاقات اسپین‌آف بدون نام «یک مکان ساکت» در همان دنیای فیلم اصلی جریان دارد، اما اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. 

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم A Quiet Place Part 2 به‌دنبال اتفاقات مرگبار در قسمت اول، حال خانواده ابوت در این قسمت اکنون باید با ترس و وحشت دنیای خارج مواجه شوند، زیرا آن‌ها باید به مبارزه برای بقا در سکوت ادامه دهند. آن‌ها در ادامه مجبور می‌شوند تا به بخش‌های ناشناخته‌ و دور از خانه حرکت کنند که خیلی زود متوجه می‌شوند که موجوداتی که تنها با صدا قربانیان خود را شکار می‌کنند، تنها تهدیداتی نیستند که آن‌ها را فراتر از مسیرهای پوشانده شده با شن و ماسه تهدید می‌کند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده