نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

تیموتی شالامی نقش ویلی وانکا را در ریبوت فیلم Willy Wonka بازی می‌کند

تیموتی شالامی پس از توافق با برادران وارنر قرار است نقش ویلی وانکا جوان را در فیلم Wonka بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش ویلی وانکا در ریبوت فیلم Willy Wonka مشخص شده است. تیموتی شالامی قرار است نقش ویلی وانکا جوان را در فیلم Wonka بازی کند. این فیلم قرار است به منشا داستانی ویلی وانکا، صاحب کارخانه شکلات سازی بپردازد که توسط رولد دال خلق شده بود. اتفاقات فیلم Wonka قرار است پیش از اتفاقات رمان Charlie and the Chocolate Factory و آشنایی ویلی وانکا با چارلی باشد و تمرکز آن روی اولین ماجراجویی‌های ویلی وانکا جوان خواهد بود.

پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington (پدینگتون) و فیلم Paddington 2 (پدینگتون ۲)، قرار است کارگردانی فیلم Willy Wonka را بر عهده داشته باشد. دیوید هیمن، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Wonka حضور دارد. سیمون ریچ، نویسنده انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه نوشتن نسخه اصلی فیلمنامه فیلم ویلی وانکا را بر عهده داشت که نسخه فعلی و جدید آن توسط کینگ و سایمن فارنابی، نویسنده فیلم Paddington 2 در دست نوشتن است.

جانی دپ در نقش ویلی وانکا در پوستر فیلم Charlie and the Chocolate Factory

فیلم Wonka قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. پیش‌از‌این، جین وایلدر در فیلم Willy Wonka & the Chocolate Factory (ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌سازی) محصول سال ۱۹۷۱ و جانی دپ در فیلم Charlie and the Chocolate Factory محصول سال ۲۰۰۵ که تیم برتون کارگردانی آن را بر عهده داشت، در نقش ویلی وانکا نقش آفرینی کرده‌ بودند. هر دو فیلم اقتباسی از رمان‌های دال بودند. شالامی پیش از این برای بازی در فیلم Call Me by Your Name یک بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

همچنین شالامی طی این سال‌ها در آثار دیگری چون سریال Homeland، فیلم Hot Summer Nights، فیلم Interstellar، فیلم Lady Bird، فیلم Hostiles، فیلم Beautiful Boy، فیلم A Rainy Day in New York، فیلم The King و فیلم Little Women به ایفای نقش پرداخته است. از آثار بعدی شالامی می‌توان به فیلم Dune، فیلم The French Dispatch و فیلم Don't Look Up اشاره کرد و او همچنین اکنون در پشت صحنه فیلم Bones & All حضور دارد و همچنین قرار است در فیلم Going Electric نیز بازی کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده