نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

تصاویر جدید فیلم Uncharted به ماجراجویی نیتن دریک اشاره دارد

سونی پیکچرز به مناسبت سال جدید میلادی تصاویر جدیدی از فیلم Uncharted را منتشر کرده است که به ماجراجویی نیتن دریک در این فیلم اشاره می‌کند.

ماه آبان امسال بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Uncharted (آنچارتد) پس از تغییر چندین کارگردان و نویسنده سرانجام به پایان رسید و حالا این فیلم اکشن و ماجراجویی که اقتباسی از یک مجموعه بازی ویدیویی بسیار محبوب است، مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز تصاویر جدیدی از فیلم آنچارتد را منتشر کرده است. این تصاویر به مناسبت سال نو میلادی منتشر شده که در این تصاویر شاهد یک نمای نزدیک از چند نقشه، مجسمه و آرتیفکت هستیم که به ماجراجویی نیتن دریک در فیلم Uncharted و مکان یا مکان‌هایی که به آن‌جا خواهد رفت، اشاره دارد و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها 2: دابل تپ) و فیلم Venom (ونوم)، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داردآرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را بر عهده داشته‌اند. گفته می‌شود که فیلم Uncharted قرار است سرآغاز داستان نیتن دریک را روایت کند و داستان این فیلم قرار نیست اقتباسی مستقیم از هیچ یک از نسخه‌های بازی‌های آنچارتد باشد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Uncharted در دسترس نیست.

فیلم Uncharted برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. تام هالند در نقش نیتن دریک، مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان، سوفیا علی در نقش کلویی فریزر، آنتونیو باندراس و تاتی گابریل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آنچارتد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده