// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

آمازون احتمالا به دنبال مالکیت شرکت MGM با مبلغ ۹ میلیارد دلار است

به نظر می‌رسد که شرکت آمازون برای گسترش نقش خود در صنعت سینما و تلویزیون، از چند هفته‌ی قبل قصد خرید استودیوهای فیلم‌سازی Metro-Goldwyn-Mayer به‌صورت کامل را دارد.

در جهان نبرد شبکه‌های آنلاین/استریم‌محور، انواع‌واقسام شرکت‌های بزرگ به خرید استودیوهای متفاوت همچون MGM فکر می‌کنند. ظاهرا طی چند هفته‌ی اخیر تمایل آمازون به خرید استودیوهای فیلم‌سازی MGM تبدیل به یک تصمیم نسبتا جدی شده است. درحالی‌که برخی از افراد می‌گفتند که ارزش شرکت MGM معادل ۵ میلیارد دلار خواهد بود، ظاهرا Metro-Goldwyn-Mayer از دسامبر سال گذشته قصد به فروش رسیدن با قیمتی بین ۷ تا ۱۰ میلیارد دلار را داشته است. اکنون نیز آمازون به توافق با استودیوهای فیلم‌سازی MGM برای پرداخت حدودا ۹ میلیارد دلار به هدف خریداری کامل نزدیک شده است.

مجموعه فیلم Rocky، سری فیلم Creed، سریال Fargo، سریال Survivor، سریال The Handmaid's Tale، شبکه کابلی Epix و صد البته آرشیو فیلم‌های جیمز باند از جمله آثار پرشمار متعلق به مترو گلدوین مایر هستند. از آثار سینمایی جدید مترو گلدوین مایر در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز باید به فیلم House of Gucci ریدلی اسکات، فیلم Creed 3 مایکل بی. جردن و تازه‌ترین فیلم‌های پل توماس اندرسون و ران هاوارد اشاره کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده