نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶

انتشار اولین تریلر فیلم Snake Eyes، اسپین آف GI Joe

پارامونت طی جوایز MTV اولین تریلر فیلم Snake Eyes را که اسپین آف و پیش درآمد مجموعه GI Joe است، منتشر کرد.

مدتی پیش بود که پارامونت با انتشار اولین تصاویر و پوستر رسمی هم Snake Eyes (اسنیک آیز) اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم اکشن در طول جوایز MTV پخش خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این فیلم اکشن که درواقع اولین فیلم فرعی و پیش درآمد مجموعه فیلم G.I. Joe (جی.آی. جو) است، منتشر شده است. در اولین تریلر فیلم Snake Eyes به ریشه و شخصیت اسنیک آیز پرداخته می‌شود و تقریبا در طول این تریلر کوتاه شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی و کلیت داستان آن هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پارامونت یک ویدیو دیگر از فیلم Snake Eyes را نیز منتشر کرده که در این ویدیو سازندگان و بازیگران در مورد فیلم صحبت می‌کند و همچنین تصاویر بیشتری از فیلم اسنیک آیز نیز نمایش داده می‌شود:

دانلود از آپارات

هنری گلدینگ در نقش اسنیک آیز، اندرو کوجی در نقش استورم شدو، اورسولا کوربیرو در نقش بارونس، سامارا ویوینگ در نقش اسکارلت و هاروکا آبه در نقش آکیکو، ایکو اویس در نقش هارد مستر، پیتر منسا در نقش استاد کور، تاکه‌هیرو هیرا در نقش کنتا و استیون آلریک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Snake Eyes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent وظیفه کارگردانی فیلم Snake Eyes براساس فیلمنامه‌ای از اوان اسپلیوتوپولوس، نویسنده فیلم Beauty and the Beast را بر عهده داشته است.

فیلم Snake Eyes برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده