نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۰

انتشار اولین تصاویر و پوستر فیلم Snake Eyes، اسپین آف GI Joe ؛ اولین تریلر فردا

پارامونت سرانجام اولین تصاویر و پوستر رسمی فیلم Snake Eyes را منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم اکشن فردا شب پخش خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی هم Snake Eyes (اسنیک آیز) منتشر شده است. این فیلم اکشن درواقع اولین فیلم فرعی و پیش درآمد مجموعه فیلم G.I. Joe (جی.آی. جو) است و حالا پارامونت اولین تصاویر رسمی این فیلم اکشن را منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌ها و بازیگران اصلی فیلم از جمله هنری گلدینگ در نقش اسنیک آیز، اندرو کوجی در نقش استورم شدو، اورسولا کوربیرو در نقش بارونس، سامارا ویوینگ در نقش اسکارلت و هاروکا آبه در نقش آکیکو هستیم. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ایکو اویس در نقش هارد مستر، پیتر منسا در نقش استاد کور، تاکه‌هیرو هیرا در نقش کنتا و استیون آلریک، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم اسنیک آیز حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین پارامونت اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Snake Eyes در شب یکشنبه (بامداد دوشنبه به وقت تهران) و در حاشیه جوایز MTV پخش خواهد شد. علاوه‌براین، اولین پوستر فیلم Snake Eyes نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر با حضور هنری گلدینگ در نقش اسنیک آیز باشید:

هنری گلدینگ در نقش اسنیک آیز در اولین پوستر فیلم Snake Eyes

روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent وظیفه کارگردانی فیلم Snake Eyes براساس فیلمنامه‌ای از اوان اسپلیوتوپولوس، نویسنده فیلم Beauty and the Beast را بر عهده داشته است. شخصیت اسنیک آیز یکی از اکشن فیگورهای اصلی مجموعه G.I. Joe است که برای اولین‌بار در مجموعه اسباب‌بازی‌های G.I. Joe: A Real American Hero که در سال ۱۹۸۲ توسط هاسبرو عرضه شد، معرفی شد. پیش از این در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra و فیلم G.I. Joe: Retaliation شاهد حضور شخصیت اسنیک آیز بودیم که ری پارک نقش این شخصیت را در این دو فیلم بازی کرده بود. 

فیلم Snake Eyes برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده