نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۷

احتمال مشخص شدن زمان حدودی پخش انیمیشن ?What If ؛ انتشار تصویر جدید از سریال لوکی

به‌نظر می‌رسد که ماه پخش انیمیشن ?What If توسط EW فاش شده باشد. همچنین تصویر جدیدی از سریال Loki منتشر شده است.

انیمیشن ?What If (چه می‌شود اگر؟)، اولین سریال انیمیشنی در دست ساخت مارول استودیو برای دیزنی پلاس است که در آن قرار است اتفاقات دنیای سینمایی مارول را به شکل دیگری نمایش دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا ماه پخش اولین سریال انیمیشنی دنیای سینمایی مارول مشخص شده است. پیش از این می‌دانستیم که سریال ?What If در تابستان امسال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد، اما اکنون EntertainmentWeekly به ماه شروع پخش این سریال انیمیشنی اشاره کرده است.

در شماره جدید این مجله به مورد انتظارترین برنامه‌های تلویزیون در تابستان امسال پرداخته شده و در بخشی از آن این مجله عنوان کرد که پخش انیمیشن ?What If از ماه اوت (مرداد یا شهریور) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل اول انیمیشن ?What If در ۱۰ قسمت تولید شده و همچنین این سریال انیمیشنی دارای ۱۰ قسمت دیگر نیز خواهد بود که در قالب فصل دوم در آینده منتشر خواهند شد. علاوه‌براین، EW تصویر جدیدی از سریال Loki را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تام هیدلستون در نقش لوکی توسط نیروهای TVA در سریال Loki دستگیر شده است

در این تصویر، لوکی ظاهرا توسط نیروهای TVA بازداشت شده است. پخش سریال Loki که در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده، قرار است از روز چهارشنبه، ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) از دیزنی پلاس آغاز شود. همچنین مابقی قسمت‌ها نیز به‌صورت هفتگی در روز چهارشنبه به‌جای جمعه پخش خواهند شد. تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است. همچنین تاکنون چندین داستان متفاوت از انیمیشن ?What If تایید شده که در قسمت اول پگی کارتر به ابر سرباز تبدیل شده و استیو راجرز هم قرار است از هالک باستر استفاده کند. در یک قسمت شاهد نسخه زامبی شکل کاپیتان آمریکا بودیم که با باکی بارنز در حال مبارزه بود و در یک نسخه دیگر تی‌چالا به‌جای پیتر کوییل دزدیده و به فضا برده شده بود و در این قسمت استار لرد است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده