نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱

مشخص شدن نام احتمالی فیلم Tomb Raider 2

میشا گرین، کارگردان فیلم Tomb Raider 2 از نام تولیدی این فیلم پرده برداشت که ممکن است به نام نهایی فیلم نیز تبدیل شود.

شهریور ۹۸ بود که ساخت دنباله فیلم Tomb Raider (توم ریدر) رسما تایید و اعلام شد. در ادامه بن ویتلی، کارگردان قسمت اول از سمت کارگردانی دنباله این فیلم کناره‌گیری کرد و پس از آن در بهمن گذشته میشا گرین، کارگردان و نویسنده سریال Lovecraft Country، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Tomb Raider 2 را بر عهده گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام احتمالی دنباله فیلم Tomb Raider ممکن است مشخص شده باشد.

گرین به‌تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در توییتر به اشتراک گذاشته که در آن شاهد صفحه اولین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tomb Raider 2 هستیم. در این تصویر دنباله فیلم توم ریدر با نام تولیدی Tomb Raider: Obsidian معرفی شده که این نام هنوز رسمی و قطعی نیست. گرین هم در توییتر خود تاکید کرد که هنوز راه زیادی تا شروع تولید فیلم Tomb Raider 2 وجود دارد و نام انتخاب شده هنوز توسط تهیه‌کنندگان فیلم تایید نشده است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اولین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tomb Raider 2 با نام تولیدی Tomb Raider: Obsidian

بااین‌حال، وجود یک فیلمنامه کامل شده می‌تواند نشانه خوبی برای فیلم Tomb Raider 2 که در حال حاضر اکران آن تا تاریخ نامشخصی عقب افتاده است، باشد. آلیسیا ویکاندر بار دیگر قرار است نقش لارا کرافت را در این فیلم لایو اکشن بازی کند. ویکاندر پیش از این برای بازی در فیلم The Danish Girl جایزه اسکار دریافت کرده بود. فیلم Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت، اما نقدهای متوسط و ضعیفی از منتقدان و تماشاگران را دریافت کرد.

بااین‌حال، فیلم توم ریدر بیش از ۲۷۴.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۵۸.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۱۶.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود که باتوجه‌به بودجه ۹۴ میلیون دلاری ساخت فیلم، به‌نظر می‌رسد که اقتباس جدید توم ریدر توانسته سرمایه خود را بازگرداند و سازندگان به‌دنبال ساخت دنباله آن باشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Tomb Raider 2 در دسترس نیست. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده