نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۴

انتشار اولین تریلر فیلم The Purge 5 ؛ یک شب برای بی قانونی کافی نیست

یونیورسال به‌تازگی اولین تریلر فیلم The Forever Purge را منتشر کرده که در آن شاهد خشونت افسار گسیخته و بی‌قانونی گسترده هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Forever Purge (پاکسازی ابدی) منتشر شده است. یونیورسال به‌تازگی اولین تریلر قسمت پنجم فیلم The Purge را منتشر کرده که در این تریلر نشان می‌دهد برخلاف قسمت‌های قبلی که بی‌قانونی و اعمال خشونت‌آمیز در طول شب انجام می‌شد، حالا قرار است در طول روز در فیلم The Forever Purge این اتفاقات را شاهد باشیم. تمرکز این فیلم قرار است روی گروهی از مهاجران مکزیکی باشد که در تگزاس اقامت می‌کنند و در حال تشکیل جامعه خود پس از پاکسازی قبلی هستند.

بااین‌حال، گروهی از جنایتکاران تصمیم می‌گیرند تا Purge هنوز اتفاق بیفتد و حالا با تغییر قانون به‌دنبال شکار و قتل این گروه از مهاجران هستند. در طول اولین تریلر فیلم The Forever Purge شاهد تصاویری اکشن، ترسناک و دلهره‌آور هستیم و در ادامه ارجاعات اجتماعی به اتفاقات چند سال اخیر از جمله نژاد پرستی در جامعه آمریکا نیز قابل مشاهده است و باید دید این فیلم قرار است آخرین فیلم مجموعه پاکسازی باشد یا این مجموعه فیلم ترسناک به کار خودش ادامه خواهد داد.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Forever Purge را ازطریق یوتیوب یونیورسال تماشا کنید و در ادامه شاهد اولین پوستر این فیلم ترسناک باشید:

اولین پوستر فیلم The Forever Purge

آنا د لا رگه‌را، جاش لوکاس، تنوچ هورتا، لون رامبین، ویل پاتون، کسیدی فریمن، ورونیکا فالکون و گری نیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Forever Purge حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اورادو گوت، کارگردان فیلم Days of Grace و سریال Mars (مریخ)، وظیفه کارگردانی فیلم The Purge 5 را بر عهده داشته است.  جیمز دی موناکو، خالق این مجموعه، برای نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم The Purge نیز بازگشته تا بار دیگر داستان هرج‌و‌مرج و بی قانونی در طول ۱۲ ساعت را روایت کند.

فیلم The Forever Purge برای اکران در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) برنامه‌ریزی شده است. چهار فیلم اول مجموعه Purge که مجموعه بودجه آن‌ها تنها حدود ۳۵ میلیون دلار بوده، تا به امروز بیش از ۴۵۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و یکی از سودآورترین مجموعه‌های فعلی هالیوود محسوب می‌شوند. همچنین ساخت سریال The Purge پس از دو فصل لغو شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده