نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

ادامه پخش دو سریال The Purge و Treadstone لغو شد

شبکه USA از لغو ادامه پخش سریال The Purge پس از دو فصل و سریال Treadstone پس از یک فصل خبر داده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه USA از لغو ادامه پخش دو سریال خود خبر داده است. شبکه USA اعلام کرد که ادامه پخش سریال The Purge (پاکسازی) پس از دو فصل و سریال Treadstone (ترداستون) پس از یک فصل لغو شده و این دو سریال قرار نیست برای فصل جدید تمدید شوند. سریال Treadstone درواقع اسپین‌آف مجموعه فیلم فیلم Bourne (بورن) بود که توسط NBCUniversal برای شبکه USA که زیر مجموعه این شرکت است، تولید شده بود و قرار بود که باعث گسترش این مجموعه اکشن شود، اما پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن، به کار خود پایان داد.

سریال Treadstone

سریال The Purge نیز براساس مجموعه فیلم ترسناکی به همین نام توسط بلوم هاوس تولید شده بود که پس از دو فصل به کار خود پایان داده است. مانند مجموعه فیلم پاکسازی، اتفاقات سریال The Purge نیز در طول ۱۲ ساعت در یک روز از سال جریان داشت که در آن همه جرایم آزاد است و در فرمت تلویزیونی آن شاهد گسترش این مجموعه و نسخه متفاوت آن بودیم. اتفاقات سریال Treadstone در مورد یک جاسوس در برنامه CIA Black Ops با نام Operation Treadstone بود که گروهی هستند که مسئولیت خلق جیسون بورن را بر عهده داشتند. در سال ۲۰۱۹ اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلم جدید Bourne در دست ساخت است که اتفاقات آن با سریال Treadstone ارتباط خواهد داشت، اما از آن زمان اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

داستان The Purge کمی تفاوت دارد و در هر قسمت فیلم یا هر فصل سریال شاهد اتفاقات آن در یک شهر و محیط با شخصیت‌های کاملا متفاوت بودیم و سازندگان آن نیازی به ارتباط دادن اتفاقات بین این آثار ندارند. باتوجه‌به راه اندازی سرویس استریم Peacock، شرکت NBCUniversal به‌دنبال ساخت برنامه‌های متعددی برای این سرویس استریم و انتشار آن در سال ۲۰۲۱ و پس از آن است و ممکن است این دو سریال که توسط USA لغو شده‌اند، در این سرویس استریم احیا شوند. در هر حال این روزها باید منتظر لغو سریال‌های بیشتری باشیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده